[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=82k-xRiEgYw[/youtube]
La desena edició de la Festa del Cinema, amb preus reduïts per a gaudir de les millor pel·lícules del moment, ha tornat a les sales catalanes des d'aquest dilluns i es mantindrà amb ofertes especials fins aquest dimecres 11 de maig. Els espectadors podran gaudir de les pel·lícules de la cartellera a un preu de 2,90 euros per cada entrada.
La darrera edició va tenir lloc el novembre de 2015 i va tancar amb de 1.989.611 espectadors, un 24 % més que a l'edició de maig, que va reunir 1.598.720 persones, tot i haver durat una jornada més. Tot i això, la IX edició no va superar les xifres de la celebrada l'octubre del 2014, quan es van vendre 2.196.101 entrades en tres dies.
L'esdeveniment és organitzat per la Confederació de productors audiovisuals espanyols (FAPAE), la Federació de Distribuïdors de Cinema (FEDICINE), la Federació de Cines d'Espanya (FECE) i l'Institut de la Cinematografia i de les Arts de l'Audiovisual (ICAA).
L'objectiu és fomentar l'assistència a sales de cinema com un hàbit social i cultural i mostrar l'agraïment de la Indústria a tots els espectadors que cada any gaudeixen de la màgia de les pel·lícules en la pantalla gran, tal com s'explica al propi web de l'activitat.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
Publicat el
10 de maig de 2016 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins
-
Cultura i Mitjans
La companyia Els Carlins reinventa el drama d'«Agost» amb una comèdia de teatre dins del teatre
