Després de l'anunci de noves mesures restrictives per evitar la propagació de la Covid-19, que aquest dilluns ha fet el president de la Generalitat, Quim Torra, l'Ajuntament de Manresa està estudiant com caldria traslladar-les al programa de la Festa Major 2020, que ja es va configurar seguint tots els protocols de seguretat relacionats amb la Covid.
En aquest sentit, durant tot el dilluns s'han mantingut contacte amb la delegació del Govern a la Catalunya Central i s'estan revisant tots els actes per tal de garantir la seguretat de la festa, una tasca que s'acabarà de definir demà dimarts, quan s'espera que surtin publicades les mesures concretes que avui ha anunciat el president, així com les seves possibles afectacions.
La Festa Major de Manresa, a l'aire pendent de la resolució de Quim Torra
L'Ajuntament estudia els serrals de la proposta de la Generalitat per saber com afecta a la festa
ARA A PORTADA
-
El «capità» de terra endins: el projecte manresà que ha portat la nàutica professional on ningú l'esperava Pere Fontanals
-
31 dones, 31 històries: el projecte íntim nascut a Manresa que ara es convertirà en llibre Pere Fontanals
-
Setmana de vaga a l'ensenyament: calendari de talls i protestes a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
Un bloc sencer en risc a Sant Vicenç: 15 famílies i 30 menors sota l'amenaça d'un fons voltor Pere Fontanals
-
Publicat el
24 d’agost de 2020 a
les 21:22
Actualitzat el
24 d’agost de 2020 a les
21:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal presenta «Cau», una experiència escènica immersiva sobre la fragilitat i el penediment
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós inaugura una exposició sobre Quila-Quila fruit de l'agermanament amb Sucre
-
Cultura i Mitjans
El nou fenomen literari a Manresa: 1.500 motius per creure en el llibre infantil en català
-
Cultura i Mitjans
L'aliança per la pedra seca al Bages: de la recuperació de murs a les noves rutes didàctiques
-
Cultura i Mitjans
«Glòria 27 o el mite de l'èxit», de Climent Ribera, arribarà dimecres al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Ulleres de realitat virtual per combatre l'aïllament de la gent gran a Manresa
