Un centenar llarg de fotografies, d'una trentena d'usuaris sota el hastang #FMNavàs, han anat immortalitzant els diferents actes, personatges i detalls de la Festa Major de Navàs que va acabar aquest dimarts.
La iniciativa va sorgir a l'hora de fer el programa de mà on les fotos ja es varen editar en aquesta modalitat i la comissió de festes va creure que era una bona manera de donar a conèixer la Festa a través de les xarxes socials. L'acceptació ha estat molt bona, i els usuaris s'han esmerçat aplicant els efectes fotogràfics típics de l'Instagram com són els marcs i filtres tot jugant amb els colors vintage.
Ara de totes les fotografies que s'han anat rebent es pensa fer una exposició per la propera Fira de Tardor, on el públic podrà votar la que més li agradi.
La Festa Major de Navàs dóna la volta al món per Instagram
Una trentena de persones han participat a la proposta amb més de 100 fotografies
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2012 a
les 20:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Setmana dels Geoparcs Europeus torna amb una vintena d'activitats al territori
-
Cultura i Mitjans
Prop de 300 infants participaran diumenge al projecte ReXics del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Gemma Humet homenatjarà Violeta Parra aquest diumenge al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Marta Marco i Ernest Villegas portaran «Cor dels amants» al teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa converteix l'«Au maria!» en símbol d'identitat amb nou marxandatge
