Un centenar llarg de fotografies, d'una trentena d'usuaris sota el hastang #FMNavàs, han anat immortalitzant els diferents actes, personatges i detalls de la Festa Major de Navàs que va acabar aquest dimarts.
La iniciativa va sorgir a l'hora de fer el programa de mà on les fotos ja es varen editar en aquesta modalitat i la comissió de festes va creure que era una bona manera de donar a conèixer la Festa a través de les xarxes socials. L'acceptació ha estat molt bona, i els usuaris s'han esmerçat aplicant els efectes fotogràfics típics de l'Instagram com són els marcs i filtres tot jugant amb els colors vintage.
Ara de totes les fotografies que s'han anat rebent es pensa fer una exposició per la propera Fira de Tardor, on el públic podrà votar la que més li agradi.
La Festa Major de Navàs dóna la volta al món per Instagram
Una trentena de persones han participat a la proposta amb més de 100 fotografies
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
30 d’agost de 2012 a
les 20:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà aquest cap de setmana el documental «De la Sala Loyola al Teatre Kursaal»
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal posa a la venda dissabte les entrades de 77 espectacles per a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Súria recupera la memòria del Cinema Califòrnia amb un documental a YouTube
-
Cultura i Mitjans
El Club dels Friki Books de Súria tanca el curs dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove
-
Cultura i Mitjans
Santpedor dona el tret de sortida a cinc dies de Festa Major amb més de 40 activitats
-
Cultura i Mitjans
«És una cal·ligrafia per salvar vides»: el registre de guerra de l'hospital de Manresa veu la llum
