Sant Joan de Vilatorrada encara la recta final abans de l'inici de la Festa Major Infantil de Sant Joan City, la primera festa infantil que es va fer a Catalunya ara fa 34 anys. La Festa se celebrarà els dies 16, 17 i 18 de juny com a prèvia a l'arribada de la Festa Major a l'entorn de la diada de Sant Joan.
Enguany la festa estarà dedicada als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Totes les escoles del poble al llarg del curs han estat treballant diferents ODS i això tindrà la seva cloenda amb un treball que per un costat estarà penjat al món digital i que tothom podrà veure a través d'un codi QR i també amb un treball d'engalanament fet per tot l'alumnat i personalitzat segons l'objectiu que treballaven a cada classe.
La Festa Major Infantil del 2023 serà la festa de les estrenes. Nou espectacle a la cercavila, nou espectacle a l'inici i cloenda del correfoc, novetats al correfoc, noves activitats a la Tira de fira el diumenge al matí i nou espectacle de cloenda. Cal tenir en compte que degut a la sequera, però, la novetat més important serà que el Sidral ha decidit suspendre la Merengada, ruixada, ensabonada de dissabte a la tarda.
El Sidral, en un treball conjunt de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, les direccions dels instituts del poble i les AFA, ha decidir limitar l'edat d'accés dels infants a alguns actes. El motiu és que en l'actualitat els alumnes de 1r i 2n d'ESO es troben més còmodes amb nois i noies més grans i no pas amb nens i nenes més petits. El Sidral ha realitzat una campanya amb aquest grup d'edat sota el lema "Continues sent important per la Festa Major Infantil", en què a través de xarxes i amb xerrades a les classes dels instituts els proposa continuar participant des de la mirada de compartir i col·laborar amb què els més petits puguin gaudir millor de la festa.
Cercavila, pluja de confeti, sopar a la fresca, ball discoteca, correfoc infantil, la Tira de fira al parc, l'espectacle de cloenda i el vermut amb gana són els actes d'una Festa Major Infantil de Sant Joan City pensada per als infants sense acompanyants.
La Festa Major Infantil de Sant Joan City arriba amb moltes novetats
Degut a la intensa sequera, però el Sidral ha decidit suspendre la Merengada, ruixada, ensabonada de dissabte a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juny de 2023 a
les 23:22
Actualitzat el
14 de juny de 2023 a les
23:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La consellera de Cultura visita L'Art de Viure d'Ampans a Manresa i destaca la dignitat del projecte
-
Cultura i Mitjans
Jordi Robirosa serà el pròxim convidat del cicle Pessics de vida a Manresa
-
Cultura i Mitjans
Més de 200 alumnes competeixen a Manresa a la XII Copa Cangur de Matemàtiques
-
Cultura i Mitjans
Finalitzen les obres de restauració de les façanes nord i est del Castell de Súria
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp dirigeix «Llach - Gener 76» al Palau de la Música amb la Coral Escriny i Santi Arisa
-
Cultura i Mitjans
La Fira Mediterrània compensa la petjada de carboni amb la millora ambiental de centres socials
