Amb el títol Som éssers de colors, aquest divendres tornarà amb plena normalitat la Festa Major Infantil de Sant Joan City, segurament la més popular del Bages. Els actes s'allargaran fins a diumenge. L'onada de calor, però, ha provocat que la cercavila de colors de divendres comenci a 2/4 de 7 de la tarda en comptes de a les 6 com està definit en el programa.
Seran tres dies on els infants seran els protagonistes amb la cercavila, el pregó, la pluja de confeti, el sopar a la fresca i el ball disco el divendres; la merengada, ruixada i piscina de xocolata i el correfoc infantil amb l'espectacle de tancament del correfoc el dissabte, i amb la tira d'activitats al parc, l'espectacle de cloenda i el vermut amb gana el diumenge.
Conjuntament amb la Festa Major Infantil també han tornat l'Aula de Correfoc Infantil amb uns 75 nens i nenes i l'Aula de Teatre de Carrer amb una vintena d'alumnes. Tots ells seran els encarregats tant del Correfoc com d'altres espectacles.
Aquest any també torna l'M3 Monstre Màgic Maligne que amb les seves malifetes vol aconseguir fer desaparèixer la Festa Major Infantil de Sant Joan City. Els éssers de colors tindran la feinada d'intentar que no ho aconsegueixi.
En aquest enllaç es pot consultar la programació, tenint en compte que la cercavila de divendres s'ha endarrerit a 2/4 de 7 de la tarda per l'onada de calor.
La Festa Major Infantil de Sant Joan City començarà amb canvis d'última hora per l'onada de calor
La cercavila de colors d'aquest divendres s'ha endarrerit mitja hora
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
Publicat el 16 de juny de 2022 a les 19:55
Actualitzat el 16 de juny de 2022 a les 20:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
