La 10a Trobada Gegantera, la benedicció de Rams i una ballada de sardanes han estat els actes de la Fira de Rams de Súria, que aquest diumenge ha iniciat el programa festiu que es tancarà dissabte 31 de març i diumenge 1 d'abril amb una nova edició de les Caramelles de Súria, que enguany tornaran a ser les més grans de Catalunya.
La 10a Trobada Gegantera ha reunit les colles de Calders, Canovelles, Cardona, Navarcles, Puigventós, Ripollet, Sant Joan Despí i les colles surienques El Gorg de l’Olla i Geganters i Grallers del Poble Vell.
Les nou colles geganteres han participat en una cercavila pel centre urbà, amb una ballada final conjunta a les Pistes de l'Escorxador. En la cloenda de la trobada, el cap dels Geganters i Grallers del Poble Vell, Manel Ramos, ha agraït la presència de tots els grups participants.
La cercavila de la 10a Trobada Gegantera ha estrenat enguany un nou recorregut, amb inici i final a les Pistes de l'Escorxador, a causa de la incertesa del temps.
La Benedicció de Rams ha tingut lloc al davant de l'Església Parroquial de Sant Cristòfol, amb la presència de nombroses persones.
Al llarg del matí, les Pistes de l'Escorxador també han acollit un taller de pintura i inflables, organitzats pels Geganters i Grallers del Poble Vell.
La ballada de sardanes, a càrrec de la Cobla Súria, ha tingut lloc per la tarda sota el cobert de la l'Estació d'Autobusos. Inicialment aquest acte s'havia de celebrar a la plaça de la Serradora, però ha hagut de ser traslladat a causa de la pluja.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de març de 2018 a les 21:36
Actualitzat el 25 de març de 2018 a les 21:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa