A pocs dies de Nadal s'ha celebrat una nova edició de la Fira de Santa Llúcia, un esdeveniment tradicional que és, al mateix temps, un preludi de les festes dels propers dies. La plaça Major s'ha omplert de parades, gran part d'elles especialitzades en productes relacionats amb el Nadal però, també, s'hi podien trobar parades amb altres tipus d'oferta com artesania i alimentació. La fira ha estat presidida pel gran arbre de Nadal il·luminat que es troba al centre de la plaça, un element decoratiu que, juntament amb els articles de les parades i la resta de la il·luminació, ha convertit aquest espai emblemàtic en l'epicentre nadalenc de la ciutat.
La fira de Santa Llúcia ha portar un gran nombre de públic al Barri Antic, persones que s'hi acostaven pel seu propi peu o, també, utilitzant el trenet que feia viatges regulars del centre de la ciutat fins al carrer Sobrerroca, a tocar de la plaça Major. Els visitants han pogut veure i comprar els productes de la fira i gaudir dels actes paral·lels que es feien a la plaça. Un dels elements estrella ha estat el Tió Solidari, un tió de grans dimensions que els nens han fet cagar, les llargues cues que s'han fet al seu voltant demostren que, un any més, aquesta atracció ha tingut un gran èxit. El tió col·labora amb La Marató de TV3 i el Banc dels Aliments.
La fira de Santa Llúcia ha esdevingut en un dels actes principals del Nadal solidari a la ciutat, renovant el seu èxit un any darrera l'altre.
La Fira de Santa Llúcia concentra l'ambient de Nadal a la plaça Major
Cultura i Mitjans
Parades i actes diversos porten un bon nombre de públic al barri antic
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
17 de desembre de 2017 a
les 20:54
Actualitzat el
17 de desembre de 2017 a les
21:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El violoncel·lista Pau Codina interpretarà les suites 3 i 4 de Bach a la Plana de l'Om de Manresa
-
Cultura i Mitjans
«L'últim àtom» portarà al Kursaal el conflicte entre la ciència, el llenguatge i la ficció
-
Cultura i Mitjans
Nelson Calderón portarà Colòmbia a la Torre Lluvià amb contes de colibrís, jaguars i granotes
-
Cultura i Mitjans
«Mentida podrida» posarà a prova la veritat amb titelles dissabte al Teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Wilbur farà un salt mortal cap a l'autoestima amb «Fuego salvaje» al Teatre Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
