Diumenge, 18 de desembre, tindrà lloc a la plaça de l'Església, la tradicional Fira de Santa Llúcia, i cinquena fira d'Artesans, que organitza el Col·lectiu de Recerca Històrica –Museu de Sant Fruitós-, amb el suport de l'Ajuntament.
Des de les 10 del matí i fins a les 3 de la tarda, una trentena de parades, oferiran productes i objectes nadalencs, i també les obres dels artistes i artesans locals. A més a més, la castanyera de la fira, vendrà les seves castanyes, que ajudaran a passar el fred. Com anys anteriors, hi haurà l'actuació de la Colla Gegantera, amb els gegants del poble, i a 2/4 d'una del migdia començarà un Cagatió popular, per a tots els nens i les nenes.
El Museu d'Història de Sant Fruitós, que es troba a la Rectoria Vella, al costat de la plaça de l'Església, farà una jornada de portes obertes perquè tot el públic que assisteixi a la Fira, pugui visitar les col·leccions sobre la casa, el camp, l'escola, els oficis i l'església.
La Fira de Santa Llúcia, diumenge a Sant Fruitós
Compartiran espai amb la cinquena fira d'Artesans a la plaça de l'Església
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2011 a les 12:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major