El Correfoc de Manresa tradicionalment fa la seva presentació en el marc de la Mostra del Correfoc, un espectacle en format teatral que va mostrant totes les figures que participen en aquesta cercavila de foc.
Aquest dissabte a la nit s'ha celebrat una nova edició de la Mostra, enguany amb una felicitació als músics de la Quants Band, la formació ha celebrat 20 anys posant música en directe a aquest espectacle. Aquest no ha estat l'únic aniversari de la nit, la Víbria, una de les bèsties més emblemàtiques del Correfoc, ha celebrat els seus 35 anys d'existència.
La Mostra s'ha desenvolupat amb el seu guió habitual, introduint, però, algun petit canvi, el més remarcable ha estat l'aparició del personatge del Boc en un dels balcons de la plaça Major i la reaparició, al cap d'un moment, al costat de l'Ajuntament, a sobre el drac Asmodeu. Un dels moments més esperats ha estat, com sempre, la baixada amb tirolina del Boc des del balcó de l'Ajuntament fins al terra de la plaça. Tal com marca la tradició, després de la presentació de tots els elements del Correfoc, la Mostra ha acabat amb participants i públic giravoltant per la plaça Major al ritme de la peça musical “Vacances”.
El Correfoc de Manresa és previst que es celebri el dilluns al vespre a partir de 2/10 del vespre amb sortida i arribada a la plaça Major.
La Mostra del Correfoc felicita als seus músics
Cultura i Mitjans
La Quants Band celebra 20 anys posant-hi música en directe
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
26 d’agost de 2018 a
les 09:48
Actualitzat el
27 d’agost de 2018 a les
01:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
