Aquest dissabte, 14 de gener, a les nou del vespre, torna una nova edició de "La nit dels genis", el Festival Internacional de Màgia que per cinquè any consecutiu reunirà, a la Sala Gran del Kursaal, mags reconeguts internacionalment que des d'avui i fins dilluns participen en una trobada de mags a Cabrianes.
Aquest any, en l'espectacle hi actuaran mags com Oleg Kram (Rússia), Rafael Schölten (Holanda), Cristof (França) i fins a una desena de mags vinguts fins i tot de Corea. L'acte, dirigit per May Closa i Xavier Tapias, estarà presentat pel Mag Ramó (Espanya).
La gala va sorgir arran de la trobada de treball que des de fa sis anys fan una dotzena de mags a Sallent, en què mostren, els uns als altres i de manera oberta, els seus números. Aquesta serà la cinquena vegada que els participants tindran l'oportunitat de mostrar aquest treball en públic en aquest Festival Internacional que acollirà el Kursaal. Una gala que mostrarà una màgia d'escena visual, poètica i actual.
Les entrades, que tenen un preu de 15 euros, (12 amb carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25), es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (938723636) i per internet, clicant aquí.
Dissabte, trobada de mags de la Catalunya Central
Coneixedors de l'afició per la màgia que hi ha a la Catalunya Central, sobretot entre sectors joves, mags provinents de diferents països d'Europa faran, aquest dissabte, a les sis de la tarda, al Kursaal, una trobada informal amb mags de la Catalunya Central. Impulsada des del Kursaal, serà una trobada en què es podran compartir experiències, iniciatives i números, i que de ben segur, serà molt gratificant per totes les parts.
«La nit dels genis» arriba dissabte a la Sala Gran del Kursaal amb mags d'arreu del món
Es tracta del cinquè Festival Internacional de Màgia que acull el teatre manresà i és una de les poques trobades d'aquest tipus que es fan a l'Estat espanyol
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2017 a les 11:00
Actualitzat el 13 de gener de 2017 a les 11:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures