Aquest dissabte, 11 de gener a les 20.30h, torna una nova edició de La nit dels genis, el Festival Internacional de Màgia que per vuitè any consecutiu reunirà a la sala gran del Kursaal mags reconeguts internacionalment que des d'avui i fins dilluns participen en una trobada de mags al Pont de Cabrianes.
Aquest any prenen part a la trobada una vintena de mags, una dotzena dels quals actuaran dissabte al Kursaal. Encara hi ha noms per confirmar, però de moment participaran a ‘La Nit del genis' Martí Cordero, Laia Baulenas i Pau Borrell, Jessica Guloomal (Espanya), Felix Guyonnet (França), Roman Burenkov i Maxim Gladstain (Rússia) i Francesco Della Bona i Maddalena Ricciardi (Itàlia). L'espectacle, presentat pels mags Gaston Florin i Gonzalo Albiñana, està dirigit per May Closa i Xavier Tapias.
La gala va sorgir arran de la trobada de treball que des de fa 10 anys organitzen una vintena de mags a Sallent, en què mostren els uns als altres de manera oberta els seus números. Aquesta serà la vuitena vegada que els participants tindran l'oportunitat de mostrar aquest treball en públic en aquest Festival Internacional que, acollirà al Kursaal. Una gala que ens mostrarà una màgia d'escena visual, poètica i actual.
Les entrades que tenen un preu de 15 euros, (12€ amb carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25), es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
«La nit dels genis» tornarà dissabte al Kursaal amb mags provinents d'arreu d'Europa
La sala gran acollirà el vuitè Festival Internacional de Màgia aquest dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2020 a
les 17:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Navarcles es transformarà per la Fira de l'Abat amb teatre, música i història viva
-
Cultura i Mitjans
Manresa celebra el Batecs amb una edició oberta a la diversitat i l'infinit
-
Cultura i Mitjans
MoMa inaugurarà dijous «L'or o res», la nova exposició de l'artista manresana Anna Crespo
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós prem el talent local amb el primer concurs de músics al Mercat de la Terra
-
Cultura i Mitjans
La cantata de Musicant commemorarà els 100 anys de les Escoles Escasany a Cardona
-
Cultura i Mitjans
Ernest Prana presentarà «Torno a Casa» amb el Voilà! de Manresa ple
