La Peixera continua el seu cicle de jazz aquest diumenge a les 7 del vespre amb l'actuació de Toni Solà Quartet. El preu de l'entrada és de 8 euros.
El gran saxo tenor del nostre jazz, Toni Solà, un bufador poderós de formació autodidacta, torna a casa nostra aquest cop acompanyat del seu quartet. És conegut per les seves col·laboracions amb Ramon Fossati, Ignasi Terraza, Josep Maria Farràs, Scott Hamilton, Grant Stewart, Jesse Davis, Marc Fosset o Bobby Durham. És membre habitual de la banda d'en Buenafuente, que l'ha acompanyat en més de 1.000 programes. Un saxo singular escortat d'una banda formidable que no ens deixarà indiferents.
La Peixera segueix el seu cicle de jazz amb Toni Solà Quartet
Aquest diumenge a les 7 del vespre
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
El personal educatiu constata el cansament del col·lectiu i s'insta a crear canals per mobilitzar-se Pere Fontanals
-
Els Mossos i la Policia Local actuen en una baralla tumultuària a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
Publicat el 24 de novembre de 2012 a les 17:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria celebra una Castanyada amb música, jocs i tradició al Parc Macary i Viader
-
Cultura i Mitjans
Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino
-
Cultura i Mitjans
La família Sala Descals dona a l'Arxiu de Sant Fruitós un valuós fons fotogràfic històric
-
Cultura i Mitjans
El Premi de Fotografia Memorial Modest Francisco arriba a la 16a edició amb nova convocatòria
-
Cultura i Mitjans
Èxit de públic a la Fira de la Torrada de Sant Salvador de Guardiola
-
Cultura i Mitjans
Montserrat celebra l'art de Josep Amat amb una exposició sobre la natura humanitzada
