La Plaça Catalunya acollirà dissabte una marató de Country per la Marató

D'11 del matí a 2 del migdia a càrrec d'Àngels Riba

Publicat el 14 de desembre de 2017 a les 17:15
Actualitzat el 14 de desembre de 2017 a les 17:18
L'associació de veïns de la Barriada Saldes Plaça Catalunya juntament amb la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa organitza una sessió de country aquest dissabte, 16 de desembre d'11 a 14h, a la Plaça Catalunya per recaptar fons per La Marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties infeccioses. La marató de Country anirà a càrrec d'Àngels Riba, professora del taller de Country-Line Dance de l'associació.

Durant tot el matí de dissabte, es podrà ballar a ritme de country i col·laborar amb La Marató de TV3 adquirint alguna de les xapes que s'han fet per l'ocasió o comprant un tall de coca per agafar forces i continuar ballant.

L'activitat, que s'emmarca dins de la campanya Balla per La Marató, impulsada a diversos barris de Manresa per la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa (en el marc del Pla de Desenvolupament Comunitari), pretén sensibilitzar entorn de les malalties infeccioses i recaptar fons per La Marató de TV3.