Una dotzena de comparses han animat aquest dissabte la rua de la Carnavalada a la Manresana que ha arrencat a les 6 de la tarda de la plaça dels Infants i ha arribat al carrer Abat Oliba després de passar per Muralla del Carme, Passeig Pere III, prolongació Guimerà, Carrasco i Formiguera, carrer Súria i de la Font del Gat.
La festa, organitzada per Xàldiga - Taller de festes, ha comptat amb música dj's, tres grups de batucada (Tabalers de Xàldiga, Els Reis del so i Les Vilatukades) i gegants, que han omplert la ciutat de ritmes i colors, i han fet que els vianants que començaven a tastar el Fora Stocks de diumenge, aturessin les seves compres per un moment.
Pirates, esquelets, submarinistes, fitxes de dominó,... gegants, grups de batukada acompanyats per l'explosiva Karla Show, que tancava la rua animant tothom a unir-se a la festa. Al carrer Abat Oliba, a l'altura de Cal Xavi, s'hi ha viscut un final de festa amb inflables, xocolatada, animació, dj's i el lliurament dels premis.
La Rua de la Carnavalada omple de color, música i diversió el centre de Manresa
Una dotzena de comparses han animat la festa des de la plaça Infants fins al carrer Abat Oliba
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 04 de març de 2017 a les 19:57
Actualitzat el 04 de març de 2017 a les 20:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
-
Cultura i Mitjans
Alba Careta publica «Panical», un disc que reivindica força i arrels femenines amb jazz europeu
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acull la presentació de «Cròniques de la veritat prohibida»
-
Cultura i Mitjans
Unió de Pagesos repassa a Manresa més de 50 anys de lluita sindical al Bages amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu tanca la tercera edició amb 271 fotos i consolida el projecte al Bages
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat estrena una guia literària amb textos inspirats en la vila
