La 18a edició de la Trobada de Motos Antigues de Monistrol de Montserrat – Ruta dels Portals ha registrat un remarcable èxit de participació en sumar 23 participants més que l'edició de l'any passat.
Com és habitual, els propietaris de les joies de dues rodes que any rere any cobreixen la ruta circular al massís de Montserrat, s'han començat a concentrar a la Plaça de la Font Gran de Monistrol de Montserrat a partir de les 8 del matí per prendre la sortida en direcció a Montserrat una hora més tard. Després de l'esmorzar al restaurant Montserratí i de la baixada cap a Monistrol, han enfilat la ruta que els ha dut a Collbató, el Bruc, Marganell i Castellvell i el Vilar abans de tornar al punt d'origen.
En el decurs de l'esmorzar a Montserrat, el periodista monistrolenc Pere Flores, que col·labora també en l'organització de la Trobada, ha lliurat un exemplar del seu llibre “A 300 per Hora” a l'alcalde de Monistrol, Joan Miquel Rodríguez, i un altre al Joan Bultó que, un any més, ha encapçalat la representació de la família que dona nom a les mítiques Bultaco a la cita monistrolenca.
En acabar el recorregut, tots els participants han pogut recollir la foto que els han fet en el moment de sortir de la Plaça de la Font Gran, que han afegit a la tradicional samarreta commemorativa d'aquesta cita de les motos clàssiques.
Tant els motards com els organitzadors s'ha mostrat molt satisfets del desenvolupament de la jornada i aquests últims s'ha felicitat per l'increment de participants que no fa res més que demostrar l'arrelament que té aquesta singular prova al calendari del motociclisme clàssic català, tant per la seva organització com pel recorregut que proposa al voltant de la muntanya de Montserrat.
La Trobada de Motos Antigues de Monistrol creix en participants
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 18 de juny de 2017 a les 21:00
Actualitzat el 18 de juny de 2017 a les 21:04
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives