Aquest diumenge a les 7 de la tarda, la banda de música de la Unió Musical del Bages actuarà a la plaça Onze de Setembre de Sant Fruitós de Bages amb una cinquantena de músics dalt de l'escenari i sota la direcció de Dídac Mirallas.
El concert combinarà música descriptiva en una primera part, per arribar a la segona amb una combinació de musicals dels anys 70 i 80, amb ritmes del moment amb acurats arranjaments per banda.
El programa inclourà obres de James Barnes, Jacob de Haan i Zequinha de Abreu, entre d'altres. Un programa pensat per ser interpretat a l'aire lliure, fins i tot amb la participació del públic en alguna de les peces.
L'accés al concert és gratuït.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2019 a les 15:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa