L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages guarda diverses obres pictòriques i escultòriques en les seves dependències fruit d'adquisicions, donacions o concursos. Fins ara aquestes obres no estaven identificades per tal que el públic pogués saber-ne el nom, l'autoria o la data de creació.
Durant aquest mes de febrer s'han posat cartel·les identificatives per tal de donar valor a les obres i alhora contribuir a la difusió de les mateixes.
Entre les obres podem trobar creacions com el quadre "Encreuament de camins" d'Agustí Penadès, que presideix la sala de Plens.
L'Ajuntament de Sant Fruitós identifica les obres artístiques que té a les seves dependències
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Societat «L'habitatge ha de ser un dret i no un negoci»: la PAHC Bages i la COSHAC tallen la C-55 Pere Fontanals
-
-
-
Societat 250 persones caminen de Súria i Callús contra la macroplanta de biogàs de Sant Mateu Pere Fontanals
-
Política L'esquerra independentista formalitza l'adquisició del nou Casal Alimara a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
05 de març de 2019 a
les 14:29
Actualitzat el
05 de març de 2019 a les
14:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els Tirallongues de Manresa signen la seva millor actuació al Concurs de Castells de Tarragona
-
Cultura i Mitjans
El retaule de Sant Marc i el frontal florentí tornen dimarts del Prado a la Seu
-
Cultura i Mitjans
Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós organitza una Setmana Jove amb tallers, oci i concert de cloenda
-
Cultura i Mitjans
L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El musical «El fil invisible», basat en el conte de Míriam Tirado, torna dissabte al Kursaal
