L'Ateneu Ca la Samsona acull diumenge, 20 de gener, a les 7 de la tarda, un recital poètic a càrrec de Carles Rebassa i David Caño.
David Caño (Olot, 1980)
És una veu urbana i dissident que ha dotat el català de tots els matisos i colors de la lluita. La seva veu combativa i emergent té, ben sovint, el lirisme dels revoltats i l'agror de la desfeta, bo i recollint el millor d'una herència que arrenca, com a mínim, de Papasseit i s'empelta en Maria Mercè Marçal i Brossa, sense oblidar l'empremta de la contracultura dels 60 i 70, amb referents com Pere Marcilla i els situacionistes (Guy Debord i Raoul Vaneigem). En els seus últims poemes s'hi observa també un gir estilístic que aconsegueix fer del poema un giny rodó, amb imatges tallants que reflecteixen un acrescut domini dels vectors formals. Ha publicat tres llibres de poemes: Barcelona (Editorial Galerada, 2007), premi Amadeu Oller; He vist el futur en 4D (Editorial Moll, 2009), premi Vila de Lloseta i PostMortem/I del no-res, TOT (Editorial Tigre de Paper, 2012). També ha aparegut als llibres col·lectius Price i Cia… (Editorial Pont del petroli, 2011) i Ningú no ens representa. Poetes Emprenyats (Editorial Setzevents, 2011).
Ha fet innombrables recitals en què destaca pel seu verb fluid i contundent i per la seva capacitat d'improvisació damunt dels escenaris. Ha col·laborat de manera habitual amb el cantant Cesk Freixas, en recitals en què es combina la poesia i la música. Cal destacar, també, la seva faceta de crític de cinema a la revista Benzina. Viu a Barcelona des dels divuit anys.
L'Ateneu Ca la Samsona acull un recital poètic diumenge
Cultura i Mitjans
Anirà a càrrec de Carles Rebassa i David Caño
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
Publicat el
16 de gener de 2013 a
les 17:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
