L'Ateneu Ca la Samsona acull diumenge, 20 de gener, a les 7 de la tarda, un recital poètic a càrrec de Carles Rebassa i David Caño.
David Caño (Olot, 1980)
És una veu urbana i dissident que ha dotat el català de tots els matisos i colors de la lluita. La seva veu combativa i emergent té, ben sovint, el lirisme dels revoltats i l'agror de la desfeta, bo i recollint el millor d'una herència que arrenca, com a mínim, de Papasseit i s'empelta en Maria Mercè Marçal i Brossa, sense oblidar l'empremta de la contracultura dels 60 i 70, amb referents com Pere Marcilla i els situacionistes (Guy Debord i Raoul Vaneigem). En els seus últims poemes s'hi observa també un gir estilístic que aconsegueix fer del poema un giny rodó, amb imatges tallants que reflecteixen un acrescut domini dels vectors formals. Ha publicat tres llibres de poemes: Barcelona (Editorial Galerada, 2007), premi Amadeu Oller; He vist el futur en 4D (Editorial Moll, 2009), premi Vila de Lloseta i PostMortem/I del no-res, TOT (Editorial Tigre de Paper, 2012). També ha aparegut als llibres col·lectius Price i Cia… (Editorial Pont del petroli, 2011) i Ningú no ens representa. Poetes Emprenyats (Editorial Setzevents, 2011).
Ha fet innombrables recitals en què destaca pel seu verb fluid i contundent i per la seva capacitat d'improvisació damunt dels escenaris. Ha col·laborat de manera habitual amb el cantant Cesk Freixas, en recitals en què es combina la poesia i la música. Cal destacar, també, la seva faceta de crític de cinema a la revista Benzina. Viu a Barcelona des dels divuit anys.
L'Ateneu Ca la Samsona acull un recital poètic diumenge
Anirà a càrrec de Carles Rebassa i David Caño
Ara a portada
Publicat el 16 de gener de 2013 a les 17:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes