L'AVV Escodines ha preparat per aquesta setmana un seguit d'activitats emmarcats en la festa de la Castanyada: tallers de pastes àrabs, taller de panellets i espectacle de màgia.
Per aquest dimecres dia 31 d'octubre l'AVVE ha preparat el tradicional taller de panellets i el taller de pastes àrabs. Els dos tallers, que es faran amb persones voluntàries, començaran simultàniament a les 18h a l'espai del Club de Jubilats de Les Escodines, al Casal. Aquesta activitat té l'objectiu de donar a conèixer la tradició de la castanyada a veïns i veïnes d'altres cultures del barri, i tanmateix ensenyar com es fan i cuinen les pastes àrabs, un menjar exòtic i molt apreciat. Aquesta activitat pretén ser un exemple d'interculturalitat i de convivència a través de la gastronomia.
Les inscripcions als tallers són limitades a 40 persones, i ja es poden fer a través del correu electrònic escodines@escodines.cat, o venint al Punt d'atenció i mediació de Les Escodines. Els tallers són gratuïts.
El dissabte dia 3 de novembre és el torn de la Tarda màgica de Castanyada. A la tarda, a les 17.30h, hi haurà l'espectacle de màgia infantil i familiar a càrrec del Màgic Caru, que deixarà tothom bocabadat amb els seus trucs de màgia. Al finalitzar l'espectacle, s'entregaran castanyes a les persones assistents, i podran barrejar-ho amb moscatell i provar el te àrab. A més, l'AVVE col·laborarà amb al marató de TV3 a través de la recepció de donatius aquell mateix dia.
Les Escodines fan una tarda màgica de Castanyada
Cultura i Mitjans
També organitzen un taller de panellets i un de pastes àrabs
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
Publicat el
29 d’octubre de 2012 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
«Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
