El Centre Històric de Manresa ha finalitzat aquest divendres unes Festes de Sant Ignasi que, malgrat les mesures per la Covid-19, han tingut una notable transcendència entre el públic que ha seguit els seus actes.
Aquest divendres era el torn de les tradicionals parades als carrers Sobrerroca i Sant Miquel i a la plaça Major, amb oficis al portal de Sobrerroca recordant la cèlebre etapa manresana de Sant Ignasi i el pou de la gallina i altres històries del seu any a la ciutat.
Les festes van començar el 15 de juliol i fins a aquest dia 31 ha ofert un programa que ha combinat novetats amb aquells actes que amb els anys s'han fet tradicionals, com el cicle de música Sons del Camí, les presentacions de treballs i llibres, la caminada a Montserrat, els actes litúrgics o les accions dels comerciants que han ambientat els carrers del Centre Històric, com la Fira Mercat, la música en directe, la botifarrada i les xocolatades, els espectacles infantils o les visites guiades que han permès conèixer racons i elements singulars del carrer Sobrerroca i voltants.
Tot plegat dins un context físic, el Centre Històric, que durant el juliol ha sumat més activitat, com ara les Vesprades Mil·lenàries a la Seu de Manresa; el Mercat del Tomàquet a Puigmercadal (dins la Festa del Tomàquet del Bages) o els pintxo-pote que es fan els dimecres.
Les Festes de Sant Ignasi clouen un programa participat malgrat el coronavirus
Cultura i Mitjans
La Fira Mercat ha atret públic durant tot el divendres
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2020 a
les 23:00
Actualitzat el
31 de juliol de 2020 a les
23:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
«Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
