L'esbart santfruitosenc Som Riu d'Or ha pres part aquest cap de setmana en la 33a edició de l'Aplec Internacional que s'ha celebrat a l'Alguer.
Els dansaires han participat en les diferents desfilades de grups que s'han fet pel municipi, han pres part en la mostra de danses i també han ballat en l'espectacle La Festa Major de Catalunya.
L'alcaldessa del municipi, Àdria Mazcuñán, i la regidora de cultura, Laia Feliu, han acompanyat institucionalment a la comitiva en aquest esdeveniment que aplega representants de tota la cultura popular catalana.
En total la ciutat italiana ha acollit més de 1.000 participants d'entre els 40 grups que han pres part en la cita, on hi havia representants d'esbarts, colles geganteres, sardanistes, corals, jocs tradicionals, bastoners,... entre altres entitats que representen la cultura popular catalana.
L'esbart Som Riu d'Or de Sant Fruitós participa a l'Aplec Internacional de l'Alguer
L'alcaldessa i la regidora de cultura han acompanyat la comitiva
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
Bacardit busca el vistiplau de Junts a Manresa per explorar una candidatura unitària el 2027 Redacció
-
Publicat el 27 de setembre de 2021 a les 21:03
Actualitzat el 27 de setembre de 2021 a les 21:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliurarà dimecres el 13è Premi Planes al documental de 3Cat «Et faran un home»
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de persones descobreixen Can Figueras en una jornada de portes obertes
-
Cultura i Mitjans
Súria comença a commemorar el centenari de Magí Fàbrega amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa culmina l'adequació de la tercera planta per preservar el patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós obre l'Any Pere Clapera amb una exposició sobre el Barça dels anys 50
-
Cultura i Mitjans
Els films del Clam sumen 20 nominacions als Oscar i consoliden el festival al mapa internacional
