Divendres passat l'Escola Paidos va celebrar el seu carnestoltes. Des dels més petits de la Llar d'infants, fins els més grans de 4t d'ESO van preparar les disfresses amb l'ajut dels seus mestres.
Com cada any es va organitzar una rua que va recórrer els principals carrers de Sant Fruitós de Bages, on veïns i familiars van poder gaudir d'un espectacle amb molt color i bona musica.
Enguany, la temàtica girava entorn de les sèries de dibuixos animats infantils i juvenils. Els més petits de P2 acompanyats dels alumnes d'ESO, ens recordaven el programa de titelles MIC del Club Super 3, els d'infantil es van caracteritzar de Biri-Biri , Pirata i Capitano, Ladybug i Cat Noir. Primària recordava a Kung fu Panda, la Patrulla Canina, Tom i Jerry, Els Minions i Bola de Drac. I secundària es van disfressar d'Scoobydo, Power Rangers i Família Adams.
Els alumnes de 3r d'ESO van fer de reporters de Paidos TV, un projecte que treballa l'escola durant tot el curs, amb la participació de tots els cicles educatius.
El matí va finalitzar amb molta festa i gresca al mateix pati de l'escola.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de febrer de 2018 a
les 18:47
Actualitzat el
12 de febrer de 2018 a les
18:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
-
Cultura i Mitjans
ERC critica la gestió de Vallhonesta i el conveni amb el Bisbat a Sant Vicenç
