L'escriptor de Castellnou de Bages Jeroni Muñoz Soler ha guanyat el XXIV Premi de Narrativa Vila de Lloseta amb la novel·la Salt de plens.
El guardó, premiat amb 3.000 euros i la publicació de l'obra per part de l'editorial El Gall Editor, es va fer públic en un acte celebrat a la vila mallorquina de Lloseta. El jurat, format per Aina Ferrer, Joan Perelló i Antoni Xumet, va destacar que la tria de l'obra s'havia realitzat per unanimitat, destacant-ne la seva "alta qualitat literària i el to poètic d'una veritable història de muntanya".
La novel·la, que segueix l'estructura de les passades de les comparses de la Patum, recorre la travessa de Cavalls del Vent a la Serra del Cadí - Moixeró amb dos personatges que, en paraules de l'autor, "cerquen una nova innocència".
Aquest és el tercer text de Jeroni Muñoz Soler guardonat, després d'obtenir el premis Vila de Puçol i Teodor Llorente de novel·la negra per les obres El torb sobre el mar i Ho faré igualment.
La previsió és que Salt de plens aparegui al llarg del mes de novembre a la col·lecció El Cabàs de El Gall Editor.
L'escriptor bagenc Jeroni Muñoz Soler guanya el XXIV Premi de Narrativa Vila de Lloseta
La novel·la "Salt de plens" segueix l'estructura de les passades de les comparses de la Patum i recorre la travessa de Cavalls del Vent a la Serra del Cadí - Moixeró
Ara a portada
Publicat el 17 de setembre de 2022 a les 22:52
Actualitzat el 17 de setembre de 2022 a les 22:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes