L'escriptor de Castellnou de Bages Jeroni Muñoz Soler ha guanyat el XXIV Premi de Narrativa Vila de Lloseta amb la novel·la Salt de plens.
El guardó, premiat amb 3.000 euros i la publicació de l'obra per part de l'editorial El Gall Editor, es va fer públic en un acte celebrat a la vila mallorquina de Lloseta. El jurat, format per Aina Ferrer, Joan Perelló i Antoni Xumet, va destacar que la tria de l'obra s'havia realitzat per unanimitat, destacant-ne la seva "alta qualitat literària i el to poètic d'una veritable història de muntanya".
La novel·la, que segueix l'estructura de les passades de les comparses de la Patum, recorre la travessa de Cavalls del Vent a la Serra del Cadí - Moixeró amb dos personatges que, en paraules de l'autor, "cerquen una nova innocència".
Aquest és el tercer text de Jeroni Muñoz Soler guardonat, després d'obtenir el premis Vila de Puçol i Teodor Llorente de novel·la negra per les obres El torb sobre el mar i Ho faré igualment.
La previsió és que Salt de plens aparegui al llarg del mes de novembre a la col·lecció El Cabàs de El Gall Editor.
L'escriptor bagenc Jeroni Muñoz Soler guanya el XXIV Premi de Narrativa Vila de Lloseta
La novel·la "Salt de plens" segueix l'estructura de les passades de les comparses de la Patum i recorre la travessa de Cavalls del Vent a la Serra del Cadí - Moixeró
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
17 de setembre de 2022 a
les 22:52
Actualitzat el
17 de setembre de 2022 a les
22:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
-
Cultura i Mitjans
El Centre de l'Aigua de Can Font celebra 20 anys amb prop de 90.000 visitants
