El flautista manresà Albert G.Galbany presentarà divendres a les 8 del vespre a la sala gòtica de Sant Andreu un nou projecte amb el trio Mediterràniam, integrat també pels músics Joan Miró al llaüt àrab i guitarra espanyola i l'alemany Mario Ersinger a la percussió. El concert es farà en el marc de l'Espai Ànima.
Presenten un treball amb sonoritats i instruments d'arreu que creen una simbiosi amb la bellesa i la Natura com a inspiració. Música instrumental que parteix del coneixement de les músiques tradicionals catalanes, àrabs i de l'Índia per crear noves músiques. Música innovadora i alhora antiga. Profunda i lleugera. Un joc de contraposicions que esdevé senzillesa i sinceritat amb una implícita bellesa Natural amb propietats terapèutiques.
L'Espai Ànima portarà divendres a la sala gòtica de Sant Andreu el trio Mediterràniam
Cultura i Mitjans
Format per Albert G. Galbany a la flauta, Joan Miró al llaüt àrab i guitarra espanyola, i Mario Ersinger a la percussió
ARA A PORTADA
-
-
Societat Un acord d'última hora entre l'Ajuntament de Manresa i la Sareb atura el desallotjament del Bloc10 Pere Fontanals | Marina Amposta
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es desvincula «totalment» del desplegament dels Mossos al Bloc10 Pere Fontanals
-
Política Els Comuns exigeixen la compareixença de Parlon per l'actuació dels Mossos al Bloc10 de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
19 de desembre de 2019 a
les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Cardona es converteix en epicentre de l'artesania amb més de 80 creadors
-
Cultura i Mitjans
Èxit de convocatòria en l'estrena del 40è Curs de Cultura Medieval
-
Cultura i Mitjans
KIW fusionarà el jazz contemporani i la música electrònica, dissabte, a Artés
-
Cultura i Mitjans
El grup manresà DEPT. trenca dotze anys de silenci amb quatre cançons noves
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal porta a Manresa la història d'Ilse Weber, la compositora que va cantar a Auschwitz
-
Cultura i Mitjans
Au Rora portarà el soul a la Biblioteca Municipal de Sant Fruitós amb el concert «Amb soul»
