El grup vocal Cantoría, un dels conjunts emergents més destacats de polifonia vocal del Renaixement ibèric, va actuar el passat divendres a la Residència Bell Repòs de Súria, dins de la programació del 5è Festival Espurnes Barroques. Les properes activitats del Festival a la vila tindran lloc dissabte 4 de juny al Poble Vell, amb una conferència i un concert.
L'actuació de Cantoría a la Residència Bell Repòs formava part del programa d'accions socials del 5è Festival Espurnes Barroques, que inclou concerts, tallers i assajos oberts per a entitats i col·lectius socials del Territori Barroc.
El concert va oferir peces representatives del Renaixement ibèric, a més de cançons d'altres estils, la gran majoria de les quals van ser interpretades a cappella.
L'Ajuntament de Súria forma part del nucli impulsor del Festival Espurnes Barroques des de la primera edició, juntament amb altres institucions, entitats i persones de tota la Catalunya central.
L'Espurnes Barroques porta el seu programa a la Residència Bell Repòs de Súria
El grup vocal Cantoría va actuar-hi el passat divendres en el marc de les accions socials del festival
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2022 a les 16:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa