Joventuts Musicals de Moià, amb l'Ajuntament de Granera, presenta la setena edició del Festival a Granera - Viu la música al Parc. Granera, el poble més petit del Moianès, situat en un extrem del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, vol dinamitzar així la seva vida cultural i, alhora, posar en valor la natura que l'envolta, relacionant cultura i natura, concert i entorn, per tal que el públic visitant gaudeixi d'una experiència diferent i inoblidable.
[nointext]
El Festival, que començarà aquest dissabte, centra els seus esforços no només a atraure el públic aficionat a la música, sinó també els veïns de Granera, els visitants del Parc i el públic de la comarca que vulgui experimentar quelcom diferent. Òpera, jazz, música d'arrel o clàssica sonarà en diferents indrets, envoltats de natura i magnífiques vistes.
[intext1]
[despiece][h3]Programació del Festival a Granera[/h3]
- Dissabte 11 de juny, 18h, El Casal. Òpera escenificada: Dido i Enees. Aula de cant i grups instrumentals del Conservatori de Sabadell
- Dissabte 16 de juliol, 18h, Font de la Torre. Bòreas Ensemble. Quintet de vent
- Dissabte 6 d'agost, 18h, Masia del Girbau. Lucia Fumero. Jazz
- Dissabte 20 d'agist, 18h, Masia del Carner. Cat Klezmer Trio. La volta al món en 80 minuts[/despiece]
[intext2]
[h3]Un format innovador i original[/h3]
Cadascuna de les quatre actuacions programades de juny a agost i d'estils musicals molt diferents, seguirà la mateixa estructura:
- Taller de natura relacionat amb la fauna, la flora, els antics oficis, etc. i que tindrà a veure amb el lloc i el contingut del concert.
- Concert de 35 minuts amb una acurada tria de propostes musicals amb artistes contrastats i solvents.
- Tastet gastronòmic relacionat amb el contingut del taller ofert per Natureco
L'òpera «Dido i Enees» donarà el tret de sortida dissabte al Festival a Granera - Viu la música al Parc
Joventuts Musicals de Moià han programat quatre concerts de juny a agost, que aniran acompanyats d'un taller de natura i un tast gastronòmic
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juny de 2022 a les 16:44
Actualitzat el 09 de juny de 2022 a les 16:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa