L'Orfeo Manresà oferirà el Concert de Nadal a l'Hospital de Sant Andreu. Foto: Orfeó Manresà
L'Orfeó Manresà, una vegada estrenat de nou "El Poema de Nadal", celebrarà el tradicional concert de Nadal, amb la participació de totes les seves formacions, sota la direcció de Lluís Arguijo, Laia Badrenas, amb l'acompanyament al piano de Cristina Zafra i com a narrador en Enric Alegre.
Obrirà el concert el cor Infantil, sota la direcció de Laia Badrenas, interpretant quatre nadales, la primera serà una tradicional catalana, "Margarideta", seguida d'una tradicional brasilera "Nesta rua" i seguidament dues nadales del compositor manresà Pep Torras, "Ara ve Nadal" i "Arriben els Reis".
Seguidament serà el torn del Cor Jove sota la direcció de Lluís Arguijo, que interpretaran "Kriabe" una canço tradicional del Surinam, "Cànon" d'Antonio Caldera, una popular andalusa "Ya viene la vieja" i finalment "Blue Christmas" de Jay Johnson.
Els dos cors interpretaran conjuntament la nadala "Fum, fum, fum".
Seguidament, l'Orfeó Manresà interpretarà "Primavera de colors" de Jordi Sansa, estrenada el passat 3 de desembre dins l'acte de lliurament dels Premis Lacetània, "El cant dels ocells" amb harmonització de Pau Casals, "Joia en el món" de G.F. Haendel i "Nadal" de Baltasar Bibiloni.
Per tancar el concert les tres formacions interpretaran "Els àngels de la glòria" una cançó popular francesa, harmonitzada per Manel Oltra, "Nadal, Nadal" de Joan Llongueres i "Santa Nit" de F. Grüber.
El concert és amb entrada lliure i entre els assistents es sortejarà un obsequi.
L'Orfeó Manresà ofereix el seu tradicional concert de Nadal
El 28 de desembre, a les 19.30 hores, a l'Església de l'Hospital de Sant Andreu
Ara a portada
Publicat el 27 de desembre de 2010 a les 14:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Punt final a tres dies de Santpedor en Flor
-
Cultura i Mitjans La Diputació dedica un vídeo al Fons Fotografia Juncadella de Súria
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música del Conservatori obrirà la preinscripció per al nou alumnat el 12 de maig
-
Cultura i Mitjans Els Premis Lacetània 2025 incorporen la novetat de la Beca de Recerca Museu del Barroc