L'Orfeo Manresà oferirà el Concert de Nadal a l'Hospital de Sant Andreu. Foto: Orfeó Manresà
L'Orfeó Manresà, una vegada estrenat de nou "El Poema de Nadal", celebrarà el tradicional concert de Nadal, amb la participació de totes les seves formacions, sota la direcció de Lluís Arguijo, Laia Badrenas, amb l'acompanyament al piano de Cristina Zafra i com a narrador en Enric Alegre.
Obrirà el concert el cor Infantil, sota la direcció de Laia Badrenas, interpretant quatre nadales, la primera serà una tradicional catalana, "Margarideta", seguida d'una tradicional brasilera "Nesta rua" i seguidament dues nadales del compositor manresà Pep Torras, "Ara ve Nadal" i "Arriben els Reis".
Seguidament serà el torn del Cor Jove sota la direcció de Lluís Arguijo, que interpretaran "Kriabe" una canço tradicional del Surinam, "Cànon" d'Antonio Caldera, una popular andalusa "Ya viene la vieja" i finalment "Blue Christmas" de Jay Johnson.
Els dos cors interpretaran conjuntament la nadala "Fum, fum, fum".
Seguidament, l'Orfeó Manresà interpretarà "Primavera de colors" de Jordi Sansa, estrenada el passat 3 de desembre dins l'acte de lliurament dels Premis Lacetània, "El cant dels ocells" amb harmonització de Pau Casals, "Joia en el món" de G.F. Haendel i "Nadal" de Baltasar Bibiloni.
Per tancar el concert les tres formacions interpretaran "Els àngels de la glòria" una cançó popular francesa, harmonitzada per Manel Oltra, "Nadal, Nadal" de Joan Llongueres i "Santa Nit" de F. Grüber.
El concert és amb entrada lliure i entre els assistents es sortejarà un obsequi.
L'Orfeó Manresà ofereix el seu tradicional concert de Nadal
Cultura i Mitjans
El 28 de desembre, a les 19.30 hores, a l'Església de l'Hospital de Sant Andreu
ARA A PORTADA
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
-
Economia El Consell Comarcal impulsa la marca Invest in Bages per reforçar l'atracció d'activitat industrial Redacció
-
Cultura i Mitjans Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès Redacció
Publicat el
27 de desembre de 2010 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Dintre el Bosc inicia un any de celebracions pels 75 anys de la colla i els 45 del grup
-
Cultura i Mitjans
El Casinet del Poble Vell de Súria acull una exposició sobre la maternitat en el postpart
-
Cultura i Mitjans
El Cor Lerània celebra els 30 anys amb el concert «Diàlegs espirituals» a Sant Benet
-
Cultura i Mitjans
Súria entra als dies centrals de la Festa Major amb un ampli programa d'activitats
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culmina la gira a Viena i convida la coral amfitriona a actuar a Catalunya
-
Cultura i Mitjans
L'Associació Memòria i Història recordarà els 90 anys de la Guerra Civil amb les històries de tres manresans
