La representació de la 64a Innocentada de Manresa, estrenada a principis del mes de maig, tornarà a escena la propera setmana després que se suspengués per la quarantena preventiva d'alguns dels membres de la companyia. La representació de Manresa Experience, escrita per Carles Claret i dirigida per Jordi Gener, es va haver de suspendre quan encara quedaven diverses funcions programades.
Ara, quatre mesos després de la seva estrena i amb la pandèmia en retrocés, la Innocentada tornarà al teatre Conservatori a partir de dijous i fins a diumenge. Dijous i divendres amb funcions a les 7 a 2/4 de 9 del vespre, i dissabte i diumenge amb tres funcions: a 2/4 de 6 de la tarda, i a les 7 i a 2/4 de 9 del vespre. Per fer-ho possible, actors i directors han tornat als assajos que continuaran aquests dilluns, dimarts i dimecres.
Les entrades es poden adquirir al web del Kursaal i a taquilles a un preu de 10 euros.
[noticia]97168[/noticia]
Manresa recuperarà les funcions perdudes de la 64a Innocentada la setmana entrant
De dijous a diumenge, al teatre Conservatori es representarà "Manresa Experience", escrita per Carles Claret i dirigida per Jordi Gener
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 04 de setembre de 2021 a les 16:18
Actualitzat el 04 de setembre de 2021 a les 16:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa obre la convocatòria del Premi de Dibuix i Gravat Joan Vilanova, dotat amb 3.000 euros
-
Cultura i Mitjans
El Geoparc de la Catalunya Central defineix amb docents el seu nou Pla Estratègic Educatiu
-
Cultura i Mitjans
El rodatge de «Las vidas posibles de mi madre» aterra a Manresa abans de viatjar a Luxemburg i París
-
Cultura i Mitjans
S'obre el procés per adherir-se a les medalles al mèrit cultural a Joan Morros i Francesc Comas
-
Cultura i Mitjans
El COAC presentarà «Les muntanyes del carbó», un viatge pel passat miner i industrial del Llobregat
-
Cultura i Mitjans
La Cambra de Comerç i Parcir editen «Bages: territori original», un llibre per projectar la comarca al món
