La representació de la 64a Innocentada de Manresa, estrenada a principis del mes de maig, tornarà a escena la propera setmana després que se suspengués per la quarantena preventiva d'alguns dels membres de la companyia. La representació de Manresa Experience, escrita per Carles Claret i dirigida per Jordi Gener, es va haver de suspendre quan encara quedaven diverses funcions programades.
Ara, quatre mesos després de la seva estrena i amb la pandèmia en retrocés, la Innocentada tornarà al teatre Conservatori a partir de dijous i fins a diumenge. Dijous i divendres amb funcions a les 7 a 2/4 de 9 del vespre, i dissabte i diumenge amb tres funcions: a 2/4 de 6 de la tarda, i a les 7 i a 2/4 de 9 del vespre. Per fer-ho possible, actors i directors han tornat als assajos que continuaran aquests dilluns, dimarts i dimecres.
Les entrades es poden adquirir al web del Kursaal i a taquilles a un preu de 10 euros.
[noticia]97168[/noticia]
Manresa recuperarà les funcions perdudes de la 64a Innocentada la setmana entrant
De dijous a diumenge, al teatre Conservatori es representarà "Manresa Experience", escrita per Carles Claret i dirigida per Jordi Gener
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 16:18
Actualitzat el
04 de setembre de 2021 a les
16:23
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
-
Cultura i Mitjans
ERC critica la gestió de Vallhonesta i el conveni amb el Bisbat a Sant Vicenç
