La Sala Petita del Teatre Kursaal acollirà aquest dissabte, 16 de desembre de 17h a 20h, una marató de contes per recaptar fons per La Marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties infeccioses. L'acte, organitzat per Imagina't, comptarà amb més d'una quinzena de persones de diversos àmbits: la companyia de teatre infantil Sgratta, Valentí Junyent (alcalde de Manresa), Àngels Serentill, Montse Pelàez, Raül Benèitez, Isaac Bosch, Anna Crespo (regidora de cultura), Guillem Cirera, Paqui Borjas, Roser Flotats, Pep Tort, Marcel Gros, Sílvia Sanfeliu, Pep Molist, Carles Cuberes i Rosa Ortega.
A més a més el durant tota la tarda de dissabte, de 17h a 21h, hi haurà la 16a Fira de Nadal d'Imagina't, que un any més portarà al Pati del Kursaal tot de parades amb articles de Nadal i manualitats fetes per colles d'amics, escoles o esplais de Manresa.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
14 de desembre de 2017 a
les 11:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
