L'Oller del Mas s'ha estrenat enguany a la Festa de la Llum, amb visites teatralitzades ambientades en l'època medieval al castell durant tot el cap de setmana.
Amb l'objectiu de mostrar el patrimoni històric medieval del castell s'ha creat una proposta única per a tots els públics amb reserva prèvia i degustació final amb productes ecològics propis de la finca. Els visitants han pogut descobrir una part de la història de la ciutat de la mà d'una narradora que ha ambientat el relat amb curioses anècdotes i un toc d'humor.
L'èxit ha estat tan inesperat que ja es prepara una nova edició amb més grups, novetats i propostes per a l'any vinent. Aquesta bona acollida fa palès l'interès dels manresans en la història de la ciutat i els seus voltants. Després de la gran activitat d'aquest cap de setmana, el castell recupera la seva programació habitual amb les visites guiades al celler tots els caps de setmana.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2016 a les 21:51
Actualitzat el 21 de febrer de 2016 a les 21:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»