El Teatre Conservatori acollirà aquest diumenge, 22 de setembre a les 18h, Mexicatas de Sergi Belbel. Una obra interpretada per vuit actrius mexicanes que expliquen, amb un especial sentit de l'humor, algunes gotes de drama, quatre o cinc cançons i un gran desplegament d'energia, les seves experiències (particulars i col·lectives) en el seu exili per terres catalanes.
En dotze escenes independents, de tall minimalista, les actrius, a través de les seves veus, de les seves paraules i dels seus cossos, intentaran comprendre com es veu Mèxic des d'una distància no desitjada i com es veuen Espanya i Catalunya des de la propera llunyania d'un desterrament agredolç.
Aires, aromes, sorolls i espècies profundament mexicanes barrejades amb la brisa suau, humida, enganxosa i traïdora de la Mediterrània.
Mexicatas està dirigida per Antonio Calvo i interpretada per Merlene Avendaño, Lupe Cano, Esmeralda Elizalde, Ariadna Ferreira, Mónica Mar, Thania Paulinni, Marisol Salcedo i Nadia Zúñiga. L'obra es va estrenar el 2018 a Fira Tàrrega i ara arriba a Manresa abans de tornar a fer temporada a l'Espai Joan Brossa de Barcelona.
Les entrades per veure Mexicatas tenen un preu de 15€ (12€ majors de 65 anys i 6€ menors de 25 anys i amb Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
«Mexicatas» de Sergi Belbel arribarà diumenge al Teatre Conservatori
Cultura i Mitjans
El muntatge, a càrrec de vuit actrius mexicanes que viuen a Catalunya, explica amb grans dosis d'humor com veuen Catalunya, Espanya, i també Mèxic
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
18 de setembre de 2019 a
les 19:14
Actualitzat el
18 de setembre de 2019 a les
19:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El 12è Concurs de Teatre Poble de Fals arrenca aquest diumenge amb «Adossats»
-
Cultura i Mitjans El Mujal viurà diumenge la Festa Major en honor de la Santa Creu
-
Cultura i Mitjans
Sant Vicenç celebrarà diumenge l'Aplec de Castellet amb cultura popular i folklore internacional
-
Cultura i Mitjans
Manresa participarà en una gimcana digital europea sobre patrimoni industrial
-
Cultura i Mitjans
El Casino presenta la nova temporada d'exposicions i activitats fins a final d'any
-
Cultura i Mitjans
Més de 90 persones portaran diumenge «El Retaule del Flautista» al teatre Conservatori
