El Teatre Conservatori acollirà aquest diumenge, 22 de setembre a les 18h, Mexicatas de Sergi Belbel. Una obra interpretada per vuit actrius mexicanes que expliquen, amb un especial sentit de l'humor, algunes gotes de drama, quatre o cinc cançons i un gran desplegament d'energia, les seves experiències (particulars i col·lectives) en el seu exili per terres catalanes.
En dotze escenes independents, de tall minimalista, les actrius, a través de les seves veus, de les seves paraules i dels seus cossos, intentaran comprendre com es veu Mèxic des d'una distància no desitjada i com es veuen Espanya i Catalunya des de la propera llunyania d'un desterrament agredolç.
Aires, aromes, sorolls i espècies profundament mexicanes barrejades amb la brisa suau, humida, enganxosa i traïdora de la Mediterrània.
Mexicatas està dirigida per Antonio Calvo i interpretada per Merlene Avendaño, Lupe Cano, Esmeralda Elizalde, Ariadna Ferreira, Mónica Mar, Thania Paulinni, Marisol Salcedo i Nadia Zúñiga. L'obra es va estrenar el 2018 a Fira Tàrrega i ara arriba a Manresa abans de tornar a fer temporada a l'Espai Joan Brossa de Barcelona.
Les entrades per veure Mexicatas tenen un preu de 15€ (12€ majors de 65 anys i 6€ menors de 25 anys i amb Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
«Mexicatas» de Sergi Belbel arribarà diumenge al Teatre Conservatori
Cultura i Mitjans
El muntatge, a càrrec de vuit actrius mexicanes que viuen a Catalunya, explica amb grans dosis d'humor com veuen Catalunya, Espanya, i també Mèxic
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
18 de setembre de 2019 a
les 19:14
Actualitzat el
18 de setembre de 2019 a les
19:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
