L'Auditori Sant Josep de Moià viurà dissabte a partir de les 6 de la tarda un nou espectacle del cicle de concerts de les Joventuts Musicals de Moià amb l'especial versió del clàssic de William Shakespeare Romeo i Julieta: Música i Història.
Romeo i Julieta: Música i Història combina la música del monumental ballet de Sergei Prokòfiev amb la inoblidable història de William Shakespeare i Luigi Da Porto. Cristina Cordero a la viola i Juan Barahona al piano reviuen les desventures de Montescos i Capulets. Unint música, narració i interpretació, ofereixen una experiència inèdita que aporta nova llum a la bella tragèdia dels joves amants de Verona.
La música original de Sergei Prokòfiev, Romeo i Julieta Op. 64, ha estat arranjada per a viola i piano per Vadim Borísovski i D. Gruñas. El guió de la història original de Luigi da Porto (Historia novellamente ritrovata di due nobili amanti) sobre el clàssic de William Shakespeare, ha estat adaptat per Juan Barahona.
La interpretació és una proposta d'El Primer Palau.
Moià viurà dissabte una versió molt especial de «Romeo i Julieta»
Cultura i Mitjans
Cristina Cordero a la viola i Juan Barahona al piano intercalaran música, narració i interpretació en el marc de la programació de les Joventuts Musicals
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
30 de març de 2022 a
les 20:17
Actualitzat el
30 de març de 2022 a les
20:31
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada celebrarà el 19è aniversari de Bon Rotllo amb sardanes
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora 25 obres de Coloma Medina i Lluís Garcia Oliver
-
Cultura i Mitjans
MoMa Espai Cultural inaugurarà dijous «Patrons i Matrius» de Sònia Segura
-
Cultura i Mitjans
Les Arts en Marxa s'estrena a Calders amb 240 espectadors
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
