El musical Grease és la sisena producció de Manresa Teatre Musical. S'estrenarà al teatre-auditori Agustí Soler i Mas de Navarcles, el cap de setmana del 9 i 10 de setembre de 2017, en dues funcions, a les 9 del vespre, el dissabte, i a les 5 de la tarda, el diumenge. Es tracta d'una versió fidel a l'original, traduïda al català, amb direcció artística i escènica de David Bacardit, direcció vocal d'Elisabet Paulet, coreografies de Pablo Testa Grosbaum i guió de Sílvia Santamaria.
L'espectacle compta amb un repartiment d'una trentena d'actors i actrius, més un cos de ball integrat per una vintena de persones. Tots són alumnes de l'escola que participen en el muntatge com a part de la seva formació artística. L'obra compta amb moltes escenes musicals amb cantant solista, tot i que també s'ha buscat l'equilibri amb els números coreogràfics, alguns multitudinaris.
Grease és una comèdia romàntica que tracta dels conflictes, les pors i les esperances d'un grup d'adolescents que es troben en el seu darrer any d'institut. És un dels musicals més populars i representats de la història, que ha sabut copsar l'interès de diferents generacions de joves. Va néixer com a espectacle teatral a Chicago, a primers dels anys 1970, tot i que la popularitat li ve de la pel·lícula del 1978 que van protagonitzar John Travolta i Olivia Newton-John.
Després de l'estrena a Navarcles, està previst que l'espectacle faci una gira per diferents teatres de Catalunya, igual que es va fer amb les anteriors produccions de Manresa Teatre Musical: Supercalifragilistik, La Bella i la Bèstia, Hairspray, MR! i Hello Dolly.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2017 a
les 23:48
Actualitzat el
07 de setembre de 2017 a les
23:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Matinal al Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac torna amb activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
