La seu de NacióManresa, al carrer Cap del Rec, 18, de la capital del Bages acull des d'aquest dimarts tres obres del reconegut i premiat pintor manresà Ernest Descals. Es tracta d'un pintura de mig format sobre el barri antic de Manresa, i dues de petit format, sobre el Museu Dalí de Figueres i sobre un carrer de l'Horta de Sant Joan, totes elles en olí sobre llenç. Les obres de Descals, que comparteixen espai amb el mural sobre Manresa de Susanna Ayala, substitueixen les que hi havia de la pintora i il·lustradora Montse Forradellas.
Ernest Descals és un reconegut i prolífic pintor manresà que ha aconseguit una trentena de primers premis de pintura en concursos d'arreu del país i de l'estat espanyol. Entre aquests reconeixements en destaquen diversos en dibuix, pintura i aquarel·la, com el d'Artistes Manresans, els de les biennals de Montblanc o dels Pirineus, el de Segorbar, el de la crítica de Madrid o el de Cariñena.
En les darreres setmanes ha guanyat el Concurs de Pintura de la Mútua Privada Catalana i el Concurs de Pintura Zurbarán de Badalona.
Les obres exposades es poden visitar de dilluns a divendres de 9 del matí a 6 de la tarda al local de NacióManresa, excepte en cas d'urgència informativa.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
12 de desembre de 2017 a
les 17:01
Actualitzat el
12 de desembre de 2017 a les
17:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
