El proper dissabte, 3 de juliol, Navàs s'omplirà d'activitats per a totes les edats en la que serà la primera Fira Intercultural del municipi, una activitat de nova creació, però que beu directament de les festes interculturals que, any rere any, s'han anat fent a la població.
Enguany, però, per tal de donar-hi d'un nou impuls, i també tenint en compte les restriccions derivades de la pandèmia de la Covid-19, des de la Regidoria de Drets Socials, amb la col·laboració d'entitats i també de persones representants de les diferents cultures que viuen al poble, s'ha reconvertit la festa en una fira per fomentar la convivència en la diversitat cultural, a través de tallers, paradetes i espectacles de diversos llocs del món.
A partir de les 6 de la tarda, a la plaça Gaudí i al tram final del passeig Ramon Vall, hi haurà diversos tallers interculturals, actuacions de cultura popular i els infants podran gaudir de jocs fets amb materials reciclats; a partir de 2/4 de 8, l'imponent elefant Hathi es passejarà per la fira i farà un espectacle itinerant, i la fira clourà amb un espectacular concert de percussió africana a càrrec del grup Mandeng Foly.
							
																					
														
								Navàs estrenarà dissabte la seva primera Fira Intercultural
La fira beu directament de les festes interculturals que, any rere any, s'han anat fent a la població
ARA A PORTADA
- 
													
													
															  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
Publicat el 29 de juny de 2021 a les 17:20
										Actualitzat el 29 de juny de 2021 a les 17:29
									
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															