El proper dissabte, 3 de juliol, Navàs s'omplirà d'activitats per a totes les edats en la que serà la primera Fira Intercultural del municipi, una activitat de nova creació, però que beu directament de les festes interculturals que, any rere any, s'han anat fent a la població.
Enguany, però, per tal de donar-hi d'un nou impuls, i també tenint en compte les restriccions derivades de la pandèmia de la Covid-19, des de la Regidoria de Drets Socials, amb la col·laboració d'entitats i també de persones representants de les diferents cultures que viuen al poble, s'ha reconvertit la festa en una fira per fomentar la convivència en la diversitat cultural, a través de tallers, paradetes i espectacles de diversos llocs del món.
A partir de les 6 de la tarda, a la plaça Gaudí i al tram final del passeig Ramon Vall, hi haurà diversos tallers interculturals, actuacions de cultura popular i els infants podran gaudir de jocs fets amb materials reciclats; a partir de 2/4 de 8, l'imponent elefant Hathi es passejarà per la fira i farà un espectacle itinerant, i la fira clourà amb un espectacular concert de percussió africana a càrrec del grup Mandeng Foly.
Navàs estrenarà dissabte la seva primera Fira Intercultural
La fira beu directament de les festes interculturals que, any rere any, s'han anat fent a la població
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juny de 2021 a
les 17:20
Actualitzat el
29 de juny de 2021 a les
17:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Art de Viure de Manresa acull una mostra del Premi Paco Aguilera de pintura
-
Cultura i Mitjans
El CineXic de maig porta «Ernest i Celestine, contes de primavera» a Sant Fruitós
-
Cultura i Mitjans
La Matinal al Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac torna amb activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
