L'equip de govern de l'Ajuntament de Navàs ha pres la decisió de suspendre la 88a Fira de Tardor, així com la inauguració del Centre Enoturístic del Pla de Bages, antic Escorxador, que s'havia de celebrar aquest dijous.
Aquesta decisió, consensuada ràpidament per tot l'equip de govern, s'ha pres després que la Generalitat hagi fet públiques les noves restriccions per frenar els contagis de la Covid-19. Si bé la situació a Navàs és estable, cal assumir responsabilitats pel bé comú, i per aquest motiu s'ha pres aquesta decisió.
88a Fira de Tardor
Des de la regidoria de Promoció Econòmica s'havia programat una fira basada en els actes culturals, ja que es considerava que era un dels sectors més afectats per la crisi sociosanitària que estem vivint; a més, s'havia decidit canviar d'ubicació l'escenari principal -s'havia de situar a la cantonada entre el Passeig i la Cra. de Viver- per tal de beneficiar un dels eixos comercials de Navàs, a més dels bars i restaurants, un dels sectors econòmics més afectats.
En aquest sentit, s'ha cregut convenient anul·lar la fira, també per respecte al sector de la restauració: no és de rebut celebrar una fira si els establiments navassencs no poden beneficiar-se'n. A més, la Generalitat recomana explícitament evitar la mobilitat i el contacte interpersonal, i la majoria dels actes programats, sobretot el concert de Ginestà (en què les entrades anticipades es van esgotar de seguida), auguraven la presència de persones d'arreu del país.
Continua i s'amplia la Campanya Fira't!
En la situació actual, s'ha de potenciar més que mai el comerç local, per aquest motiu s'ha pres la decisió d'ampliar els terminis de la Campanya Fira't, la qual durarà fins el 31 d'octubre.
Inauguració del Centre d'Interpretació Enoturístic del Pla de Bages
El dijous 15 d'octubre estava prevista la inauguració protocol·lària del Centre d'Interpretació Enoturístic del Pla de Bages (antic Escorxador), en què havia d'assistir Ramon Tremosa i Balcells, conseller d'Empresa i Economia de la Generalitat de Catalunya, Juan Luis Ruiz Lopez, diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona, i altres càrrecs públics del Consell Comarcal del Bages i alcaldes de la zona i membres de la DO Pla de Bages.
En consonància a la decisió presa per la Fira de Tardor, també s'ha decidit suspendre la inauguració, però també les portes obertes que s'havien de celebrar durant el cap de setmana, amb la voluntat de fer-ho més endavant, quan la situació sociosanitària derivada de la Covid-19 sigui més estable.
[noticia]93571[/noticia]
[noticia]93564[/noticia]
[noticia]93569[/noticia]
[noticia]93561[/noticia]
[noticia]93559[/noticia]
[noticia]93535[/noticia]
Navàs suspèn la 88a Fira de Tardor que havia de celebrar-se aquest cap de setmana
Cultura i Mitjans
També ajorna la inauguració del Centre Enoturístic del Pla de Bages, antic Escorxador
- Fira de Tardor de 2019 -
- Jaume Vilà
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Societat Un fons voltor intenta desnonar una família de Manresa amb un menor a càrrec Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Súria diu adéu a la Biblioteca del carrer Tarragona amb emotivitat i il·lusió per la nova Califòrnia Pere Fontanals
-
Societat Mor als 71 anys Pius X. Cisa, impulsor de la Guia de Manresa i activista del sobiranisme local Pere Fontanals
-
Política El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano Pere Fontanals
Publicat el
14 d’octubre de 2020 a
les 21:04
Actualitzat el
14 d’octubre de 2020 a les
21:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cafè Trio arriba a les dues dècades de música amb entrades exhaurides a la sala petita del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Documental del Mes projecta «Les culpables» aquest dijous a l'Espai Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal obre la programació de Gent Gran amb la comèdia «Els bojos del bisturí»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages programa tres concerts a la biblioteca amb el cicle «Amb veu pròpia»
-
Cultura i Mitjans
Castelladral programa cinc activitats a Navàs al voltant de la Lluna entre octubre i gener
-
Cultura i Mitjans
El Festival Joan Carles i Amat s'estrena amb un concert en homenatge a John Dowland
