El proper dimarts tindrà lloc l'acte oficial de presentació del projecte de Natura Cultura amb el cantautor Ferran Palau, qui farà un concert a la Plaça Sant Ignasi Malalt de Manresa a les 7 de la tarda.
de Natura Cultura és un projecte que neix amb la idea de posar en comú les inquietuds d'aquella gent de Manresa i entorn que volen "que passin coses" i fer que passin. Els iniciadors volen crear una comunitat culturalment viva que "se senti satisfeta de l'activitat cultural i artística que passa a Manresa i al seu voltant", segons apunten.
El cantautor Ferran Palau, serà el protagonista de l'acte. Ell va començar la seva carrera en solitari l'any 2011, quan tragué el seu primer disc anomenat L'aigua del rierol. Més endavant, el 2015 va sortir a la llum el seu segon disc, Santa Ferida. El concert és finançat amb taquilla inversa. Això vol dir que l'entrada és lliure i que són les persones les que escullen el seu preu crític, segons la seva valoració de l'acte. Aquest mètode de finançament ajuda a prendre consciència del valor de la cultura, una de les premisses del nou col·lectiu.
L'acte de presentació està inclòs en els actes de Setmana Jove i té el suport de l'ajuntament de Manresa. El mateix dimarts 'de Natura Cultura' presentarà els actes que es duran a terme a finals d'estiu, conjuntament amb l'Alternacolla de la Festa Major Alternativa.
Neix «de Natura Cultura» amb la voluntat de crear comunitat
Cultura i Mitjans
La presentació es farà el proper dimarts amb el cantautor Ferran Palau
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
01 de juliol de 2016 a
les 16:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recupera peces del passat agrícola per preservar la memòria pagesa del municipi
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica el text i el vídeo de la recreació de la conferència sobre jazz d'Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Balsareny recordarà Pere Casaldàliga i Arcadi Oliveres en la sisena Pasqua dedicada al bisbe
-
Cultura i Mitjans L'Any Gaudí incorpora l'església de la Sagrada Família de la Bauma al programa oficial
-
Cultura i Mitjans
Cardona destinarà la polsera de la Festa Major a homenatjar les dones pioneres del Correbou
