La pubilla de Gironella, Núria Roca i Lladó, i l'hereu de Manresa, Adrià Hervás Delgado, són la nova pubilla i hereu de la Catalunya Central després de la jornada de pubillatge que s'ha celebrat aquest dissabte. Tots dos, i la resta d'escollits eren pubilles i hereus dels seus municipis de 2019, ja que a causa de la pandèmia, el 2020 no es va fer el seu relleu.
[nointext]
Impulsada per l'associació Foment de les Tradicions Catalanes, Navarcles ha acollit aquest dissabte una nova edició de l'acte de proclamació dels representants del Pubillatge de la Catalunya Central per a 2021, després que l'edició de 2020 se suspengués pel coronavirus.
[intext1]
Durant la jornada, 10 noies i 6 nois de l'Anoia, Osona, el Berguedà, el Bages i el Solsonès s'han sotmès a un examen que ha consistit en una prova per escrit sobre cultura general i una entrevista del jurat, format per un representant masculí i una representant femenina dels municipis dels participants.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xbxX45QFuY0[/youtube]
[intext2]
[despiece]Nous representants del Pubillatge a la Catalunya Central
- Pubilla de la Catalunya Central 2021 - Núria Roca i Lladó, Pubilla de Gironella 2019
- Hereu de la Catalunya Central 2021 - Adrià Hervás Delgado, Hereu de Manresa 2019
- 1a dama de la Catalunya Central 2021 - Núria Obradors Matamala, pubilla de Navàs 2019
- 1r Fadrí de la Catalunya Central 2021 - Ferran Castells Riu, Hereu de Solsona 2019
- 2a Dama de la Catalunya Central 2021 - Marina Francisco Culla, Pubilla de Piera 2019
- 2n Fadrí de la Catalunya Central 2021 - José Moya Moreno, Fadrí de Castellbell i el Vilar 2019
[/despiece]
Núria Roca, de Gironella, i Adrià Hervás, de Manresa, nous pubilla i hereu de la Catalunya Central
Cultura i Mitjans
La proclamació ha tingut lloc aquest dissabte a Navarcles, després de la suspensió del relleu del 2020 per la pandèmia
ARA A PORTADA
-
Successos Commoció i mala maror a Manresa per un homicidi a ganivetades al carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Allau de convocatòries de concentracions per l'homicidi del carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Junts reclama «seguretat, convivència, ordre i esperança» després de l'homicidi de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les mesquites de Manresa condemnen l'homicidi del carrer Sant Jaume i demanen evitar rumors Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
16 de maig de 2021 a
les 17:08
Actualitzat el
16 de maig de 2021 a les
17:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés estrenarà el nou espai exterior de Cal Sitges amb una Festa Major plena de novetats
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes per la Festa Major amb la Cobla Mediterrània
-
Cultura i Mitjans
El Correfoc de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
El Correfoc torna a encendre Manresa amb una multitud als carrers
-
Cultura i Mitjans
Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major Alternativa d'Artés arriba a la 29a edició amb quatre dies de cultura i reivindicació
