El cantautor valencià Paco Ibáñez torna aquest diumenge (18h) a la sala gran del Kursaal amb un concert excepcional i irrepetible, amb motiu del 50è l'aniversari del seu històric concert l'any 1969 a l'Olympia de París.
Paco Ibáñez és una referència per a vàries generacions. En aquest concert ens oferirà un viatge a través de les cançons d'aquell moment històric de 1969 i les enllaçarà amb les seves noves composicions. Les seves cançons ens transportaran a un espai d'amor i llibertat, un espai de resistència davant la injustícia, la violència i l'horror, un espai que reivindica l'humanisme davant la barbàrie del segle XXI.
La seva veu i les seves cançons han acompanyat una generació reivindicativa que les va convertir en himnes i que a través del temps han seguit sonant cada vegada que sorgeix un clamor per la llibertat.
Les entrades pel concert de la Paco Ibáñez tenen un preu de 28€ (26€ amb el carnet Galliner, majors de 65 anys i 6€ menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Paco Ibáñez recordarà diumenge al Kursaal el seu històric concert a l'Olympia de París, el 1969
En una gira que va començar el gener passat i que s'allargarà fins al 2021
- Paco Ibáñez actuarà diumenge al Kursaal -
- Promocional
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2019 a les 18:35
Actualitzat el 12 de setembre de 2019 a les 18:40
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
La falta d'espai i de relleu manté aturat el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jordi Serra Morales serà el gerent de la nova societat municipal de turisme, museus i fires
