El cantautor valencià Paco Ibáñez torna aquest diumenge (18h) a la sala gran del Kursaal amb un concert excepcional i irrepetible, amb motiu del 50è l'aniversari del seu històric concert l'any 1969 a l'Olympia de París.
Paco Ibáñez és una referència per a vàries generacions. En aquest concert ens oferirà un viatge a través de les cançons d'aquell moment històric de 1969 i les enllaçarà amb les seves noves composicions. Les seves cançons ens transportaran a un espai d'amor i llibertat, un espai de resistència davant la injustícia, la violència i l'horror, un espai que reivindica l'humanisme davant la barbàrie del segle XXI. 
La seva veu i les seves cançons han acompanyat una generació reivindicativa que les va convertir en himnes i que a través del temps han seguit sonant cada vegada que sorgeix un clamor per la llibertat. 
Les entrades pel concert de la Paco Ibáñez tenen un preu de 28€ (26€ amb el carnet Galliner, majors de 65 anys i 6€ menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
							
																					
														
								Paco Ibáñez recordarà diumenge al Kursaal el seu històric concert a l'Olympia de París, el 1969
En una gira que va començar el gener passat i que s'allargarà fins al 2021
 
        - Paco Ibáñez actuarà diumenge al Kursaal -
- Promocional
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 12 de setembre de 2019 a les 18:35
										Actualitzat el 12 de setembre de 2019 a les 18:40
									
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															