El Premi Bones Pràctiques en Periodisme Comarcal que atorga l'Associació de dones periodistes de Catalunya es lliurarà a la periodista manresana Pilar Goñi Garriga, directora del Grup Taelus de comunicació.
L'Associació celebra el seu 31è aniversari lliurant els Premis de Comunicació no sexista i el Premi Margarita Rivière, en la seva IX edició. L'acte tindrà lloc el dijous 30 de novembre, a les 7 de la tarda a La CIBA de Santa Coloma de Gramenet.
Pilar Goñi Garriga dirigeix una organització que compta amb una cinquantena de treballadors en les diferents seus a la Catalunya Central. Totes amb una identitat pròpia definint l'esperit de cada una de les comarques catalanes en la seva programació personalitzada. També és directora de la publicació escrita Freqüència a la comarca del Bages. Va ser membre del Consell d'administració de la Cadena SER.
En el món del teatre, des de ben petita va actuar els grups de teatre amateur a Manresa, creant el seu propi grup juvenil els anys 80 amb el nom de Xauxa. L'any 2007, va dirigir la formació d'un grup de persones rellevants de Manresa, en un homenatge a l'ínsigne dibuixant Joan Vilanova representant en el Teatre Conservatori de Manresa L'auca de la Llum.
El 2022 va ser la comissària del Centenari de l'actriu i locutora de ràdio, Maria Matilde Almendros. Arran d'aquest comissariat, juntament alb El Galliner, s'ha creat el Premi Lacetània (Omnium Cultural Bages-Moianès) que porta el nom de l'artista que serà un homenajtge anual al teatre amateur de la Catalunya Central.
Pilar Goñi, Premi Bones Pràctiques en Periodisme en categoria Comarcal
En el marc dels Premis de Comunicació no sexista que lliura l'Associació de dones periodistes de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2023 a
les 21:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«El Pou» aborda el col·lapse ferroviari en una taula rodona al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Agnès Marquès presentarà la seva nova novel·la a la seu del Col·legi de Periodistes a Manresa
-
Cultura i Mitjans
La solemnitat de la processó de Divendres Sant torna a omplir els carrers de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Súria esclata amb unes Caramelles multitudinàries de més de mil participants
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa s'adhereix a la defensa del cel nocturn i reforça l'astroturisme
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Municipal de Súria incorpora el fons de les Joventuts Musicals
