El Premi Bones Pràctiques en Periodisme Comarcal que atorga l'Associació de dones periodistes de Catalunya es lliurarà a la periodista manresana Pilar Goñi Garriga, directora del Grup Taelus de comunicació.
L'Associació celebra el seu 31è aniversari lliurant els Premis de Comunicació no sexista i el Premi Margarita Rivière, en la seva IX edició. L'acte tindrà lloc el dijous 30 de novembre, a les 7 de la tarda a La CIBA de Santa Coloma de Gramenet.
Pilar Goñi Garriga dirigeix una organització que compta amb una cinquantena de treballadors en les diferents seus a la Catalunya Central. Totes amb una identitat pròpia definint l'esperit de cada una de les comarques catalanes en la seva programació personalitzada. També és directora de la publicació escrita Freqüència a la comarca del Bages. Va ser membre del Consell d'administració de la Cadena SER.
En el món del teatre, des de ben petita va actuar els grups de teatre amateur a Manresa, creant el seu propi grup juvenil els anys 80 amb el nom de Xauxa. L'any 2007, va dirigir la formació d'un grup de persones rellevants de Manresa, en un homenatge a l'ínsigne dibuixant Joan Vilanova representant en el Teatre Conservatori de Manresa L'auca de la Llum.
El 2022 va ser la comissària del Centenari de l'actriu i locutora de ràdio, Maria Matilde Almendros. Arran d'aquest comissariat, juntament alb El Galliner, s'ha creat el Premi Lacetània (Omnium Cultural Bages-Moianès) que porta el nom de l'artista que serà un homenajtge anual al teatre amateur de la Catalunya Central.
Pilar Goñi, Premi Bones Pràctiques en Periodisme en categoria Comarcal
Cultura i Mitjans
En el marc dels Premis de Comunicació no sexista que lliura l'Associació de dones periodistes de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2023 a
les 21:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Estel Blay reivindica el talent femení i convida Manresa a «mirar amunt»
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de la Companya consolida el seu univers propi amb geopolítica comarcal
-
Cultura i Mitjans
Jordi Gros deixa la direcció del Cos de Dansa de l'Esbart Manresà després d'onze anys
-
Cultura i Mitjans
El Museu del Barroc estrena les noves reserves per protegir milers d'obres del patrimoni
-
Cultura i Mitjans
El Concurs de Paelles de l'Alternativa vol tornar a aplegar mig centenar de colles
-
Cultura i Mitjans
Cinema i arquitectura es trobaran al Museu del Barroc amb una vetllada a la fresca
