Les tanques de la cruïlla de la carretera de Balsareny, el carrer Tarragona i la carretera de la Mina, coneguda popularment com la cruïlla de les escoles de Súria, compten des d'aquest estiu amb quatre murals que fan referència als equipaments educatius i assistencials ubicats a l'entorn d'aquest punt del nucli urbà.
L'àrea municipal d'Ensenyament ha impulsat aquesta iniciativa per tal d'embellir la cruïlla de l'escoles, un punt d'alta d'intensitat de circulació com a lloc de pas cap a aquests i altres equipaments, i també cap a diferents barris de la vila i centres de treball.
Els murals són originals dels joves artistes suriencs Pau Hernández, Pau Juárez, Abel Martínez, Dídac Mas i Maria Vila. Cada mural representa una estació de l'any i està dedicat als centres educatius i assistencials de la zona (Escola Bressol Municipal Petit Estel, Escola Francesc Macià, Escola Fedac i L'Esplai de la Gent Gran).
Quatre murals originals de joves artistes suriencs embelleixen la cruïlla de les escoles
Fan referència als equipaments educatius i assistencials ubicats a l'entorn d'aquest punt del nucli urbà
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 08 de juliol de 2021 a les 18:43
Actualitzat el 08 de juliol de 2021 a les 23:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre