Les tanques de la cruïlla de la carretera de Balsareny, el carrer Tarragona i la carretera de la Mina, coneguda popularment com la cruïlla de les escoles de Súria, compten des d'aquest estiu amb quatre murals que fan referència als equipaments educatius i assistencials ubicats a l'entorn d'aquest punt del nucli urbà.
L'àrea municipal d'Ensenyament ha impulsat aquesta iniciativa per tal d'embellir la cruïlla de l'escoles, un punt d'alta d'intensitat de circulació com a lloc de pas cap a aquests i altres equipaments, i també cap a diferents barris de la vila i centres de treball.
Els murals són originals dels joves artistes suriencs Pau Hernández, Pau Juárez, Abel Martínez, Dídac Mas i Maria Vila. Cada mural representa una estació de l'any i està dedicat als centres educatius i assistencials de la zona (Escola Bressol Municipal Petit Estel, Escola Francesc Macià, Escola Fedac i L'Esplai de la Gent Gran).
Quatre murals originals de joves artistes suriencs embelleixen la cruïlla de les escoles
Fan referència als equipaments educatius i assistencials ubicats a l'entorn d'aquest punt del nucli urbà
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2021 a
les 18:43
Actualitzat el
08 de juliol de 2021 a les
23:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
-
Cultura i Mitjans
ERC critica la gestió de Vallhonesta i el conveni amb el Bisbat a Sant Vicenç
-
Cultura i Mitjans
L'homenatge a les àvies de «Iaia» obre l'Art en Cicle de Súria amb el cartell de complet
