Aquest diumenge de Festa Major, el Teatre Conservatori ha acollit la proclamació del nou Hereu i la nova Pubilla de Manresa en un acte que ha acollit un llarg centenar de representants del pubillatge i acompanyants d'arreu de Catalunya. El teatre que s'ha presentat com l'alternativa a la Plaça Major per l'amenaça de pluja, s'ha omplert de dalt a baix per conèixer els nous representants de Manresa.
Enguany la ciutat ha comptat amb dos candidatures a pubilla i dos més a hereu, en uns exàmens en què tant la part escrita com l'entrevista s'ha dut a terme el dissabte dia 26 al matí per evitar coincidir amb els habituals actes institucionals programats durant el cap de setmana.
Tanmateix no ha estat fins passades les 7 del vespre quan Manresa ha conegut els que seran els seus nous representants d'enguany. Finalment els qui seran els encarregats d'assumir aquest càrrec han estat:
Pubilla de Manresa 2023, Queralt Moreno Descarrega que actualment té 18 anys, ha estat pubilla de l'Institut Lluís de Peguera, forma part del cor juvenil Sons del Conservatori de Música de Manresa i el proper any començarà a estudiar el Grau d'Estudis d'Anglès i Clàssiques a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Hereu de Manresa 2023, Marc Montraveta Capsada que actualment té 18 anys, forma part de l'aula de teatre del Kursaal i enguany començarà a estudiar el grau de Ciències Polítiques a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Per altra banda, aquest relleu també significa el tancament d'una etapa per la pubilla i l'hereu actuals, Sara Cristóbal Martín i Robert Canet Torres, qui han representat Manresa arreu del territori català durant l'últim any. Des de la Comissió del Pubillatge se'ls vol agrair tant la tasca que han dut a terme, tant vers la ciutat amb exemples com la col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de l'Hospital Sant Joan de Déu que han liderat ambdós joves per tal d'ajudar a promocionar la donació de sang, com també arreu del territori català.
Queralt Moreno i Marc Montraveta són la nova Pubilla i el nou Hereu de Manresa
Cultura i Mitjans
El relleu també comporta el tancament d’una etapa per la Pubilla i l’Hereu que han representant la ciutat enguany: Sara Cristóbal i Robert Canet
ARA A PORTADA
-
Política Junts dona el tret de sortida a la precampanya de Manresa en l'acte de balanç del tercer any de mandat Pere Fontanals
-
Societat La Caponera Manresana presenta el seu projecte de cooperació amb Nicaragua aquest dissabte a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat David Casellas coordinarà el nou grau en Dret d'UManresa, que arrenca amb més de cinquanta estudiants Pere Fontanals
-
Economia L'Ecoviure tornarà a omplir el centre de Manresa amb sostenibilitat i gastronomia saludable Pere Fontanals
Publicat el
27 d’agost de 2023 a
les 22:00
Actualitzat el
29 d’agost de 2023 a les
10:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Casino acollirà una exposició sobre el nu del Cercle Artístic de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Artés estrena la nova Temporada Estable amb un espectacle musical per a la primera infància
-
Cultura i Mitjans
«Pas a pas» porta a la Parcir una mirada al món rural i la postguerra a través d'una saga familiar
-
Cultura i Mitjans
Donallop celebrarà els 10 anys de «Misteris de sa vida» amb un sopar-concert al celler Fargas Fargas
-
Cultura i Mitjans
L'Associació Contra el Càncer exposa mig centenar d'obres a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
«Nallar» portarà aquest dissabte al Kursaal una proposta sensorial per a la primera infància
