Sant Feliu Sasserra tornarà a tenir el dia de Tots Sants una Fira de les Bruixes totalment normalitzada, amb recreació, espectacles, parades i actuacions. Abans, aquest mateix dissabte a les 9 del vespre, el Centre d'Interpretació de la Bruixeria acollirà la presentació del llibre Judici a una bruixa catalana amb el seu autor, Agustí Alcoberro, i la nit de dilluns la plaça de l'Església i l'Ateneu acolliran la Fes-ta Bruixa amb l'espectacle Migràre de la Cia Maduixa, i el concert de Les Que Falta Band i Dj Rutxo.
Ja el dia de Tots Sants, el dimarts 1 de novembre, Sant Feliu Sasserra entrarà de ple a la XXIII Fira de les Bruixes. El tret de sortida el donarà la cercavila des de la plaça de l'Església fins al parc dels Castanyers. A les diferents places, carrers i parcs es podran viure diverses escenes de recreació històrica i de bruixeria per a totes les edats.
Els Bruixinel·lis, La Taverna, Saraus de les petites bruixes, Aniatitorit, La sardana dels aprenents de bruixot, El Samaniat, l'acte de difusió Bruixes de llegenda, o l'escena final Judici i escarni Filia Pythonissam - Filia Diaboli i La Forca són les escenes que s'aniran representant al llarg del dia.
A banda, hi haurà les tradicionals parades d'artesans, comerços locals i tavernes, l'exposició Fruits de tardor i un espai d'herbes remeieres, i també se celebrarà la 8a Trobada d'intercanvi de plaques de cava.
La Fira tindrà cinc espais d'aparcament i un específic per a mobilitat reduïda.
[noticia]106059[/noticia]
[noticia]106058[/noticia]
[noticia]106054[/noticia]
[noticia]106057[/noticia]
Sant Feliu Sasserra, a punt per tornar a girar a l'entorn de les bruixes
Cultura i Mitjans
El municipi del Lluçanès recuperarà la normalitat de la Fira de les Bruixes el proper dia de Tots Sants
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans L'ús habitual del català a Manresa se situa gairebé 20 punts per sobre de la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Economia Els recursos turístics del Bages reben la millor nota de la demarcació dels usuaris dels portals «online» Pere Fontanals
-
Societat L'Albergínia Blanca del Bages tornarà a protagonitzar el sopar gastronòmic de tardor a Santpedor Pere Fontanals
-
Economia La Nit de la Recerca explicarà set projectes innovadors desenvolupats a Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts i Nacionalista reclamen 140 policies i 300 càmeres arran del crim de Manresa Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
29 d’octubre de 2022 a
les 15:36
Actualitzat el
29 d’octubre de 2022 a les
17:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santi Vendrell tornarà als escenaris després de deu anys amb un concert al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós celebrarà dissabte la seva tercera Festa de la Verema
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós programa «Postals presents per a una mare absent» pel Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Cultura i Mitjans
El CACiS explora les ferides de la mineria del Bages a l'exposició «Or Blanc»
-
Cultura i Mitjans
La Fira d'Artistes i Artesans arribarà a la 45a edició al passeig Pere III de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Oriol Pérez Treviño presenta a Manresa el seu llibre de converses amb Antoni Ros Marbà
