
Organitzat pel Col·lectiu de Recerca Històrica –Museu de Sant Fruitós- amb el suport de l'Ajuntament i la col·laboració de la Parròquia, Colla Gegantera, Grup dels Pastorets, centres escolars, artistes i artesans locals, tindrà lloc, aquest diumenge 16 de desembre, a la Plaça de l'Església i voltants, la Fira de Santa Llúcia i sisena Fira d'Artesans de Sant Fruitós de Bages.
Des de 2/4 d'onze del matí a les 3 de la tarda, més de 30 parades on els visitants hi trobaran tota classe d'articles nadalencs, junt a la tradicional de Comerç Just, i les dels artistes i artesans, amb les seves obres: pintures, dibuixos, escultures, ceràmiques, manualitats, etc. També es podran degustar les castanyes, que torrarà la castanyera de la Fira, i participar en els tallers de dibuix i pintura per als infants.
Al migdia hi haurà el ball dels Gegants de Sant Fruitós i una mostra dels balls de Diables i Pastorets, seguit d'un gran Caga Tió, amb obsequis per a tots els nens i les nenes. També, a la parada del Col·lectiu de Recerca Històrica, hi haurà una urna per rebre els donatius a favor de la Marató de TV3.
Durant tot el matí es podrà visitar el Museu d'Història Local de Sant Fruitós, situat a la Rectoria Vella, al costat de l'Església parroquial.