Sant Fruitós celebrarà un Carnestoltes amb animació per als petits i festa musical per als joves

Tindrà lloc aquest dissabte a partir de les cinc de la tarda

Publicat el 13 de febrer de 2018 a les 10:30
Actualitzat el 13 de febrer de 2018 a les 13:23
Sant Fruitós de Bages celebrarà la tradicional festa del Carnestoltes aquest dissabte, 17 de febrer, amb dues propostes; una pel públic familiar a la tarda i una altra pels joves a la nit.

La cercavila familiar començarà a les cinc de la tarda des de la plaça Alfred Figueras amb l'animació del grup de percussió local Batukada Shangó que, juntament amb els tabalers Asmodaics i Golatiers, acompanyaran els assistents durant la rua que continuarà pels carrers Casajuana, Sant Benet, Padró, Sallent, Balmes, Joan XXIII, Eugeni d'Ors, Arquitecte Gaudí i German Duràn. La corrua acabarà al Pavelló Municipal d'Esports amb el joc de cançons Karaoke Kids.

El torn del públic jove serà a partir de tres quarts de 10 de la nit, també a la plaça Alfred Figueras, on s'iniciarà la Rua Jove que seguirà el mateix recorregut que la familiar. La traca final de la festa tindrà lloc, també, al Pavelló Municipal amb la gran revetlla-concert amenitzada per la Karaokes Band i els DJs locals Kandish i Berna, que posaran el colofó final a la festa.

Les entrades per la revetlla-concert jove es poden comprar anticipadament per 3 euros al NexeJove o el mateix dia al Pavelló d'Esports, per 5 euros. Els menors de 16 anys que vulguin assistir-hi hauran d'anar acompanyats del seu pare, mare o tutor, a qui en aquesta ocasió, se'ls regalarà l'entrada.