Santpedor ja ho té tot a punt perquè comenci el mes de la disbauxa. Enguany el Carnestoltes se celebra de divendres a diumenge amb concursos de disfresses i rues per grans i petits.
El programa començarà aquest divendres amb el sopar a la plaça Gran U d'Octubre a les 8 del vespre, que organitza la Comissió de Penyes de Santpedor. Després hi haurà l'Empescada i l'inici de la ruta del Bakalau que passarà per diferents bars del poble fent un recorregut amb la xaranga Tsunami i acabarà a Cal Llovet, on hi haurà festa amb DJ Mr. X.
El dissabte se celebrarà el 9è Concurs d'Escudella, que començarà a les 10 del matí a la plaça Gran i a les 2 del migdia hi haurà el dinar i el tast per part del jurat. És important que cada colla es porti el seu material. Aquell dia hi haurà premi per a la millor disfressa de la ruta i millor escudella, també a càrrec de la Comissió de Penyes de Santpedor.
A la tarda es farà la Rua de Carnestoltes amb el Leru Leru i el DJ Lerele. La concentració serà a les 6 a la ronda Sant Pere amb carrer Núria, i l'inici de la rua serà a 2/4 de 7 a la plaça Catalunya.
El recorregut de la rua serà des de la plaça Catalunya direcció carrer Núria, seguint pels carrers Monjo, Pons Grau, Privilegis, Verge de Juncadella, Monjo, Timbaler del Bruc, Muralla de Manresa, Passeig, Ample, Dr. Vila, Vell, Verge de Juncadella i Roger de Flor per acabar a la zona de Cal Llovet.
A Cal Llovet hi haurà botifarrada i música amb Wateke Parties. Es podran comprar tiquets anticipadament a la llibreria L'Horitzó i a Cal Llovet després de la Rua.
El ball de Carnestoltes s'encetarà la nit de dissabte a diumenge a partir de 2/4 d'1 de la matinada a Cal Llovet, amb l'entrega de premis a les millors disfresses. Posteriorment començarà el concert amb el grup de versions Allioli i final de festa amb DJ Gami.
Per tal de participar en el concurs de disfresses, caldrà inscriure's a les Oficines de l'Ajuntament o bé el mateix dissabte a la plaça Catalunya de 5 a 2/4 de 7 de la tarda.
[noticia]107664[/noticia]
El Carnestoltes infantil començarà el diumenge 11 de febrer a 2/4 de 12 del migdia amb la concentració dels i les participants a la plaça de la Font, que acompanyats del Leru Leru i DJ Lerele arribaran fins a Cal Llovet, on es farà l'espectacle familiar El viatge del Leru Leru amb Menlutti i Cia. El recorregut de la rua infantil serà des de la plaça de la Font i seguirà pels carrers Santa Anna, Ample, Doctor Vila, Vell, Monjo, Bages, Roger de Flor, fins arribar a Cal Llovet.
Durant tota la nit de dissabte l'Ajuntament instal·larà un punt lila a Cal Llovet per promoure la prevenció de situacions de violències masclistes i atendre'n possibles casos. El punt lila és un espai d'informació, sensibilització i atenció dirigit a tota la població, i de suport, assessorament i acompanyament a qualsevol persona que pateixi o visualitzi una agressió masclista o LGTB-fòbica.
[noticia]107398[/noticia]
[naciomanresa]
Santpedor inicia la celebració del Carnestoltes
Cultura i Mitjans
Tindrà lloc aquest cap de setmana amb concursos de disfresses i rues per a grans i petits
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
Publicat el
09 de febrer de 2024 a
les 17:14
Actualitzat el
09 de febrer de 2024 a les
17:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Tomacada de Sant Fruitós reivindicarà dissabte el tomàquet local
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
