Amb motiu de la campanya comercial Al maig tu fas comerç, tu fas Manresa, promoguda per la regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Manresa dins el mapa d'activitats programades per aquest mes de maig, l'artista manresana Sara Villarta Rodó ha pintat un mural plàstic als murs de les escales d'accés al Mercat de Puigmercadal, al carrer de la Canal.
Es tracta d'una iniciativa de la regidoria del Centre Històric que continua donant visibilitat els artistes emergents de la ciutat, alhora, contribuint embellint espais dels seus carrers per mitjà d'intervencions artístiques.
La proposta artística de l'artista Sara Villarta Rodó pretén destacar la importància del mercat i el seu espai a la ciutat, i, en especial al Centre Històric, com a nucli d'unió i de trobada, i com a punt de referència de les compres de productes de proximitat i de qualitat.
L'artista és llicenciada en Audiovisuals i Multimèdia a l'ERAM, centre adscrit a la Universitat de Girona i té formació paral·lela en diferents disciplines artístiques. Ha presentat els seus treballs en diferents exposicions individuals i col·lectives a Manresa i Girona i ha realitzat murals per al Sielu de Manresa i el Buldervuit de Sant Joan de Vilatorrada. La seva obra ha estat seleccionada a la convocatòria de Contemporanis 2022, per la Taula d'Arts Visuals de la Catalunya Central (TAV-CC) i ha participat en el Festival Artístic del Barri Antic de Manresa (FABA) del 2021.
Sara Villarta pinta un mural plàstic a les escales d'accés al Mercat de Puigmercadal
L'actuació és una iniciativa de la regidoria Centre Històric i de Comerç
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de maig de 2022 a
les 18:01
Actualitzat el
28 de maig de 2022 a les
18:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Del tango a les bandes sonores: la proposta eclèctica del Festival de Música Clàssica de Sant Benet
-
Cultura i Mitjans
El Concurs de Teatre de Fals es clou amb «In memoriam» aquest dissabte al Casal
-
Cultura i Mitjans
Neix «Papalló i les paraules que volen», un conte infantil bagenc inclusiu
-
Cultura i Mitjans
Manresa acull la primera exposició pòstuma de Coloma Medina a la seva ciutat
-
Cultura i Mitjans
Manresa aprova set noms de dones científiques per a nous espais públics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acull «Caires circulars», fusió artística de pintura i poesia
