Amb motiu de la campanya comercial Al maig tu fas comerç, tu fas Manresa, promoguda per la regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Manresa dins el mapa d'activitats programades per aquest mes de maig, l'artista manresana Sara Villarta Rodó ha pintat un mural plàstic als murs de les escales d'accés al Mercat de Puigmercadal, al carrer de la Canal.
Es tracta d'una iniciativa de la regidoria del Centre Històric que continua donant visibilitat els artistes emergents de la ciutat, alhora, contribuint embellint espais dels seus carrers per mitjà d'intervencions artístiques.
La proposta artística de l'artista Sara Villarta Rodó pretén destacar la importància del mercat i el seu espai a la ciutat, i, en especial al Centre Històric, com a nucli d'unió i de trobada, i com a punt de referència de les compres de productes de proximitat i de qualitat.
L'artista és llicenciada en Audiovisuals i Multimèdia a l'ERAM, centre adscrit a la Universitat de Girona i té formació paral·lela en diferents disciplines artístiques. Ha presentat els seus treballs en diferents exposicions individuals i col·lectives a Manresa i Girona i ha realitzat murals per al Sielu de Manresa i el Buldervuit de Sant Joan de Vilatorrada. La seva obra ha estat seleccionada a la convocatòria de Contemporanis 2022, per la Taula d'Arts Visuals de la Catalunya Central (TAV-CC) i ha participat en el Festival Artístic del Barri Antic de Manresa (FABA) del 2021.
Sara Villarta pinta un mural plàstic a les escales d'accés al Mercat de Puigmercadal
L'actuació és una iniciativa de la regidoria Centre Històric i de Comerç
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2022 a les 18:01
Actualitzat el 28 de maig de 2022 a les 18:09
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa