No ho ha confirmat cap dels agents implicats en el rodatge del videoclip que es farà a Manresa la matinada de diumenge de dos cantants de talla internacional, però qui ha fet la reserva de l'espai a l'Ajuntament és la productora Laiguana, del director de cinema Jaume de Laiguana, que ha estat el responsable de dirigir els dos darrers videoclips de Te felicito, que canten conjuntament Shakira i Rauw Alejandro.
A partir d'aquí, el pacte de confidencialitat que han signat Ajuntament i productora impedeix contrastar la possibilitat que la colombiana i el porto-riqueny siguin els protagonistes del rodatge que es farà a la capital del Bages la matinada de diumenge a l'entorn de les muralles del Carme i Sant Domènec i el carrer Jaume I.
Shakira és pràcticament segur que sigui una dels dos artistes que protagonitzaran el rodatge del videoclip, i pels antecedents d'aquests darrers mesos en què han gravat dos videoclips junts, i, potser també, per la vinculació que té la parella de Rosalia amb Manresa, arran de la compra d'una casa modernista a l'entorn de la Torre Lluvià, Rauw Alejandro seria qui completaria la parella de cantants.
El rodatge del videoclip es farà de les 2 a les 7 de la matinada d'aquest diumenge i comportarà una sèrie d'afectacions puntuals en el trànsit a la Muralla del Carme i a la Muralla Sant Domènec, entre la carretera de Vic i la carretera de Cardona, i al carrer Jaume I. Es mantindrà la sortida de vehicles del carrer Guimerà en direcció a carretera de Vic, i es farà desviament de vehicles de passeig Pere III pel carrer Arquitecte Oms.
Així mateix, aquest dissabte, es prohibirà l'estacionament als carrers Jaume I i Muralla Sant Domènec, entre la carretera de Cardona i la plaça Valldaura. A partir de les 6 de la tarda es faran els treballs d'instal·lació d'elements tècnics (il·luminació i càmeres) i elements del decorat a la Muralla Sant Domènec amb carrer Jaume I.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4I25nV9hXGA[/youtube]
[noticia]100594[/noticia]
[noticia]102823[/noticia]
[noticia]100705[/noticia]
Shakira i Rauw Alejandro podrien rodar un videoclip la matinada de diumenge a Manresa
Cultura i Mitjans
La productora de Jaume de Laiguana, que ha dirigit els darrers videoclips conjunts dels dos artistes, ha reservat un espai a la ciutat per a gravar
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
Publicat el
09 de setembre de 2022 a
les 19:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
«Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
