La sala gran del Kursaal acollirà aquest cap de setmana, dissabte a les 21h i diumenge a les 18h, dues funcions de Sopa de pollastre amb ordi d'Arnold Wesker, en una versió revisada de Llàtzer Garcia i Ferran Utzet de la cia LaPerla29. L'espectacle, dirigit pel mateix Ferran Utzet, estarà interpretat per Míriam Alamany, Màrcia Cisteró, Ricard Farré, Enric Cambray, Maria Rodríguez, Josep Sobrevals i Òscar Infante.
Ambientada a Londres i abraçant més de vint anys, de 1936 a 1956, Sopa de pollastre amb ordi explica la història d'una família de classe obrera, els Kahn, en un món que canvia a tota velocitat. L'obra mostra com el temps erosiona, lentament i implacable, tot el que es troba per davant. La progressiva pèrdua de conviccions, somnis i ideals polítics, la passivitat i la negativitat davant les injustícies es presenten en paral·lel a la desintegració de la família Kahn, cada cop més fragmentada i desunida.
Seguint les vides de set personatges que un dia van lluitar junts per construir un món millor, Wesker exposa diferents posicionaments davant els ideals i la vida, però alhora construeix un fresc familiar enormement emocionant i colpidor cap al qual sentim una immediata identificació i tendresa.
Les entrades tenen un preu de 26 euros (22€ majors de 65 anys i carnet Galliner i 6€ menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles, per telèfon (93 872 36 36) i per internet.
«Sopa de pollastre amb ordi» de Perla29, aquest cap de setmana al Kursaal
Cultura i Mitjans
L'espectacle, inclòs dins del toc de Teatre, es podrà veure a la sala gran dissabte a les 9 del vespre i diumenge a les 6 de la tarda
ARA A PORTADA
-
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
25 d’octubre de 2018 a
les 09:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
-
Cultura i Mitjans
Magalí Sare portarà al Kursaal de Manresa el seu viatge feminista sobre el matrimoni
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Ciutat de Granollers interpretarà nou sardanes dissabte a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
Cardona celebrarà diumenge la 33a Fira de la Llenega amb bolets, gastronomia i activitats
-
Cultura i Mitjans
Jaume Grandia presenta el llibre «Records i anècdotes de Sant Fruitós de Bages»
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
