Alba Cocorull, Joan Dídac Girona, Roberto Ballesteros, Anna Creus i Dani Grandón aniran a escoltar GOSE gràcies al sorteig d'entrades dobles de Manresainfo i Stroika després de sortir guanyadors del concurs entre tots els participants.
El sorteig d'entrades dobles per als concerts de Stroika continuarà a partir del proper dilluns al Diari Digital del Bages Manresainfo quan els lectors podran optar a guanyar una de les cinc entrades dobles que es sortejaran pel concert de The New Raemon, que tindrà lloc a la sala manresana el proper 18 de desembre.
Sortejades les entrades per veure GOSE a Stroika
Alba Cocorull, Joan Dídac Girona, Roberto Ballesteros, Anna Creus i Dani Grandón són els guanyadors de les entades dobles per anar al concert a Stroika aquest divendres
Ara a portada
Publicat el 10 de desembre de 2010 a les 19:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes