Alba Cocorull, Joan Dídac Girona, Roberto Ballesteros, Anna Creus i Dani Grandón aniran a escoltar GOSE gràcies al sorteig d'entrades dobles de Manresainfo i Stroika després de sortir guanyadors del concurs entre tots els participants.
El sorteig d'entrades dobles per als concerts de Stroika continuarà a partir del proper dilluns al Diari Digital del Bages Manresainfo quan els lectors podran optar a guanyar una de les cinc entrades dobles que es sortejaran pel concert de The New Raemon, que tindrà lloc a la sala manresana el proper 18 de desembre.
Sortejades les entrades per veure GOSE a Stroika
Alba Cocorull, Joan Dídac Girona, Roberto Ballesteros, Anna Creus i Dani Grandón són els guanyadors de les entades dobles per anar al concert a Stroika aquest divendres
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de desembre de 2010 a
les 19:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santpedor recupera les Caramelles amb un cap de setmana ple de música i dansa
-
Cultura i Mitjans
Súria inicia el Dia Mundial de la Poesia amb lectures en onze llengües
-
Cultura i Mitjans
CineXic porta a Sant Fruitós la projecció de «La mama Muu torna a casa»
-
Cultura i Mitjans
Manresa acull una jornada per reforçar el paper dels municipis en l'ús del català
-
Cultura i Mitjans
Una xerrada al Casino posarà el focus en la crisi de Renfe i el servei a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El celler Abadal celebrarà la cinquena edició de l'Abadal Music Fest amb tres nits de concerts
